Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sidewinder x8 3HA-00003 vs 3HA-00004

Pagina: 1
Acties:

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Goeiedag allemaal,

Ik heb al een paar weken de nieuwe sidewinder x8 op het oog. Volgens meerdere webwinkels komt hij mid maart binnen.

Nou is me wel iets opgevallen: er is er een met productcode (?) 3HA-00003 en een met 3HA-00004

Ik dacht zelf dat het ook iets van een 'versie-aanduiding' is ofzo maar nu blijkt dat de 00003 in de meeste gevallen ook duurder is dan de 00004..
Nou heb ik her en der gezocht, maar ik kon nergens info hierover vinden.

Weet iemand wat het verschil tussen beiden is?

Hier een voorbeeld -> http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=sidewinder+x8

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik ben inmiddels al de trotse eigenaar van de X8. Ik heb de 00003 versie.
Ik heb deze gewonnen op de leveranciersdagen waar ik vandaag heen moest van mijn werk. Heb ook de sidewinder X6 toetsenbord gewonnen :P
Wat het verschil is met 00004 kan ik je helaas niet zeggen. Ik werk er nu nog maar een uurtje mee, maar ik kan je vertellen dat de muis erg fijn werkt. Muis is aardig groot, maar ligt voor mij verschrikkelijk lekker in de hand. Mijn handen zijn iets groter dan gemiddeld, maar de muis voelt goed aan.

Lastig om te zeggen na een uurtje dat ik je de muis kan aanraden, maar aangezien ik al veel ervaring heb met muizen moet ik je toch vertellen dat deze muis zeker een aanradertje is. Heb al even een shooter gespeeld en de muis reageert goed en richten gaat lekker!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zelf heb ik ook deze muis op het oog omdat het de enige degelijke wireless gaming muis lijkt die makkelijk op te laden valt. Op het moment heb ik met tevredenheid de originele Sidewinder muis die er nog steeds puntgaaf uitziet na een jaar gebruik en hij bevalt ook goed. Alleen de zijknoppen mochten beter, zoals bij de X8 dus.