(probleem inmiddels opgelost, dank hiervoor)
Hallo,
Ik zit met een probleemje. De waardes uit sql worden wel uit gelezen door php, maar niet getoont op mijn beeldscherm. Bij mijn zoekscript wordt de tabel bijvoorbeeld wel aangemaakt, maar worden de resultaten niet getoont.
Zelfs het volgende simpele script geeft een leeg scherm weer.
Ik kan wel gewoon via een formulier waardes invoeren en dergelijke, alleen het publiciteren van deze gegevens wil niet.
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt?
Alvast bedankt!!
Hallo,
Ik zit met een probleemje. De waardes uit sql worden wel uit gelezen door php, maar niet getoont op mijn beeldscherm. Bij mijn zoekscript wordt de tabel bijvoorbeeld wel aangemaakt, maar worden de resultaten niet getoont.
Zelfs het volgende simpele script geeft een leeg scherm weer.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php $db = mysql_connect ("localhost", "root", "") or die ("Kan niet verbinden: " . mysql_error()); mysql_select_db ("administratie", $db); $sql = "SELECT * FROM cd"; $resultaat = mysql_query($sql); // voer sql code uit while ($rij = mysql_fetch_array($resultaat)) { echo $rij["cd_id"]."<br>"; echo $rij["titel"]."<br>"; echo $rij["artiest"]."<br>"; echo $rij["verschijningsjaar"]."<br>"; } mysql_close ($db); ?> |
Ik kan wel gewoon via een formulier waardes invoeren en dergelijke, alleen het publiciteren van deze gegevens wil niet.
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt?
Alvast bedankt!!