Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, mijn eerste post op het forum, dus vergeef mij als ik iets verkeerd doe!

Ik heb een probleempje met mijn HTC Touch HD. Ik gebruik de Dutty 1.7 NL Rom. Sinds vorige week heb ik ineens een Voicemail Bericht melding op mijn startscherm van TouchFlo3D staan. Ondanks dat ik alle voicemail berichten al bij Vodafone verwijderd heb, krijg ik met geen mogelijkheid deze melding weg. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb alles al geprobeerd. Alle hulp is welkom! Alvast bedankt!

Verwijderd

Is dat niet per ongeluk een nieuw SMS bericht?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:02
Het is een heel hardnekkig icoontje waar ik ook heel erg mee heb zitten klooien op mijn HTC TyTN. Ik weet niet meer precies hoe ik het verwijderd heb gekregen, maar het kwam er op neer dat ik iets in het register heb moeten veranderen (en dat heb ik geloof ik met Resco File Explorer gedaan) en daarnaast heel erg heb moeten zoeken naar de juiste optie in het instellingen menu van Vodafone Voicemail dat ik geen Voicemail icoon notificatie meer wil krijgen (nog wel SMS-jes).

edit:
Heb het toch nog teruggevonden:
http://gathering.tweakers...odafone&data[boolean]=AND

[ Voor 23% gewijzigd door Joen op 07-03-2009 23:28 ]