Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inhoud database exporteren naar Excel gaat maar deels goed

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik gebruik ChronoForms om formulieren te maken op mijn Joomla 1.5.9 site. Het exporteren van de de ingevulde formulieren vanuit de database (dit gaat via ChronoForms) naar een Excel sheet gaat vaak goed, maar niet altijd. In dit geval gaat het mis en krijg ik deze melding.

Uiteindelijk wordt er een deel correct geëxporteerd maar gaat het mis bij het 33ste record, klik.
Het gaat blijkbaar mis bij UID van record 33; IYmZiNTdiNmEyYWQ2. Op de een of andere manier wordt dit niet goed geïnterpreteerd. Mogelijk heeft dit wat te maken met de gekozen character set? Alle 32 records boven record 33 (niet zichtbaar op deze screenshot ;)) worden wel correct geëxporteerd. Het handmatig aanpassen van de UID helpt niets. Ervoor kiezen om de UID kolom niet te exporteren is in dit geval geen optie helaas.
Nadat de deels geëxporteerde excel sheet getoond wordt, verschijnt nog wel even deze melding.
Wat heeft dit eigenlijk met formules te maken? Het gaat puur om waarden uit een database.

Door twijfel waar dit probleem door veroorzaakt wordt heb ik 't maar hier gepost...