• nuclearshadow
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik heb deze monitor al een hele tijd, en ben hier zeer tevreden over.
Nu ben ik op zoek naar een 2de monitor voor erbij, en wil ik natuurlijk dezelfde hebben.
Deze samsung is hellaas niet meer te krijggen omdat hij niet meer geleverd wordt door samsung.

Nu heb ik gezocht op ebay/marktplaats/tweakers enz naar een 2de hands exemplaar van deze monitor,
maar zonder succes. De keren dat ik hem wel vind, wordt hij verkocht voor belachelijk hoge bedragen voor een monitor van 1,5 jaar oud.

Heeft iemand een idee hoe ik nog voor een redelijk bedrag aan een tweede monitor kan komen, of is er iemand die er een heeft staan en deze wil verkopen?

NuclearShadow

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:09
Heb even voor je gekeken maar de pricewatch geeft ook niks http://tweakers.net/price...ter-226bw.html#tab:prices

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb 'm zelf ook, en inderdaad.. het is een geweldige monitor.
ondanks dat er een goedkoper panel inzit (details daarover weet ik niet precies meer)
maar waarom zo'nzelfde erbij? vind je het nieuwere model dan niks ?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 14:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als je 2 monitoren heb staan, is het wel fijn als ze een beetje gelijk ogen natuurlijk...
TS, idd de monitor is recent uit de handel verdwenen. De V&A is toch echt je beste kans. Plaats eens een vraagadvertentie, wellicht dat het respons oplevert.
Let er wel op dat er drie verschillende panelen in omloop zijn, waardoor het kan zijn dat je wat kwaliteitsverschil tussen de twee schermen ziet.

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:21
misschien is het nieuwe model beter/mooier, maarja, het staat natuurlijk stijlvoller met 2 dezelfde monitoren. Ook ik heb de 226BW (geen idee welke versie, maar ik ben er tevreden mee, dus maakt me ook eigenlijk niet uit, anders kan ik misschien alleen maar jaloers worden;)). Ik moet zeggen, als ik nu een nieuwe zou kopen zou het denk ik toch voor een 24" worden. Verder niets dan lof over deze monitor. Op ebay zie ik m nu voor 81 euro. Dat is best netjes al zeg ik het zelf.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32

Toppe

Oké ✅

Het is gewoon een super monitor, ik heb er ook 1 en wellicht wil ik groter gaan. Wat geef je voor deze 226BW?

Hangt nu bij mij aan de muur, apparaat is compleet met stroom, dvi en voet. Doe een leuk bod?:)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Al in de Vraag&Aanbod gekeken? Daar worden er legio aangeboden en met een redelijke prijs noemen moet je er vast wel een tweede op de kop kunnen tikken.

/me Wiethoofd geniet hier ook van z'n dualscreen setupje van 226BW's

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 21:24
Verpats die van jou en haal 2 nieuwe?
Das wat ik zou doen..

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32

Toppe

Oké ✅

UltraSub schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 20:12:
Verpats die van jou en haal 2 nieuwe?
Das wat ik zou doen..
Zeg dat nou niet, dan gaat ie zijn 226bw voor belachelijk hoge prijzen verkopen;)?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• DjDuivert
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10-2025
Tja, als de TS vindt dat ze 2e hands voor teveel worden verkocht lijkt het me niet dat je wilt investeren in 2 nieuwe monitoren. Hoewel ik zelf kan beamen dat 2x 2493HM heel prettig is, maar is wel meteen investering van 700 euro met huidige prijs.

Ik zou inderdaad 2e hands circuit zoeken, of even bij webshops kijken of ze toevallig nog eentje hebben (eventueel via groothandel), met zo'n populaire monitor kan je 2 kanten op, of ze kopen groot in en ze hebben nog wat of ze zijn ze allemaal in no-time kwijtgeraakt. Het lijkt me een belletje naar een webshop waard..

2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
ik vraag me af wat topicstarter (die niet meer gereageerd heeft) een acceptabel bedrag zou vinden voor een 2ehandsje... En dit is eigenlijk het verkeerde forum.

[ Voor 30% gewijzigd door StanTheMan op 08-03-2009 17:21 ]

• nuclearshadow
Hey,

Weekendje weg geweest ( Geen internet verbinding, bibber bibber :P )
Heb er aan gedacht om deze te gaan verkopen, maar twee nieuwe is idd ff een inversterring.
Tweedehans eentje bijkopen, ze vragen rond de 250 eurotjes voor deze dingen mits ie onbeschadigd is.
Das gewoon absurt voor een scherm van meer dan 1 jaar oud toch ?

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
nuclearshadow schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:51:
Hey,

Weekendje weg geweest ( Geen internet verbinding, bibber bibber :P )
Heb er aan gedacht om deze te gaan verkopen, maar twee nieuwe is idd ff een inversterring.
Tweedehans eentje bijkopen, ze vragen rond de 250 eurotjes voor deze dingen mits ie onbeschadigd is.
Das gewoon absurt voor een scherm van meer dan 1 jaar oud toch ?
nogal jah.

maar zie reactie hierboven, ik zou je geluk beproeven op Ebay ;)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
zeker erg veel, maar in vraag en aanbod op deze site staan ze wel voor reëele prijzen. Evt kun je bij mij nog een bod doen op een mooie 226bw uit 2007. Ik hoef hem in principe niet weg te doen, maar doe dat misschien wel voor een mooie prijs.
Zet dus even een 'vraag' advertentie.

• nuclearshadow
Heb zojuist gereageerd op een aanbod advertentie, even reactie afwachten.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
Dat is idd een probleem jah. Ik had er ook 1 en wou er 1 bij hebben. Toen ik ging kijken waren er nog maar 6 shops die er een paar hadden. Gelukkig nog net een 2e kunnen bemachtigen, helaas wel met 2 blauwe hotpixels...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Pagina: 1