Beste medetweakers,
Zoals de titel al zegt geeft mijn Sapphire HD4850 512mb met rode PCB artifacts.
Ik heb er nu al een tijdje een Thermalright HR03-GT opzitten met een nexus 92mm fan.
Stressed komt de kaart niet boven de 40 graden uit.
Ik heb hem OC op 680/1100 en loopt allemaal mooi.
Zo loopt hij nu al een maand of 2.
Ik speel veel Silkroad en laat de pc dan snachts ook vaak aanstaan.
Ik heb hem gisteravond uitgezet ivm server inspectie van Silkroad en vond het dus onnodig om hem aan te laten. Maar toen ik hem vanmorgen weer aanzette om Silkroad weer op te starten gaf hij na 2 min. (ingame) artifacts
Ik heb het spel afgesloten en kreeg meteen een BSOD
Computer opniew opgestart en toen kreeg ik al artifacts vanaf het BOOT menu
Ik kon uiteindelijk in windows komen om de OC weer op standaart te zetten voordat ik weer een BSOD kreeg.
Heb uiteindelijk de CMOS gereset, een nieuw voedingsstekkertje geprobeert. Dat leek even te helpen.
Heb voor het testen even snel GTA4 geprobeerd (omdat ik niet in de Silkroad server kon komen) en dat verliep ook weer geweldig.
Ik heb in de BIOS het systeem weer op Silent gezet (ivm fansnelheid). Toen de pc weer opgestart en meteen kreeg ik bij Windows weer artifacts
Ik ben echt ten einde raad. Weten jullie nog iets of zal dit een RAM'tje worden. Zit ik niet echt op te wachten namelijk
Hier nog ff m'n system specs:
Mobo: ASUS P5Q-E
Proccessor: E8500 met AC PRO 7
HDD: Samsung F1 1TB
Voeding: CM 520
Geheugen: 4GB OCZ 8500
GPU(ofc): Sapphire HD 4850 512mb(rode PCB) (driver 9.2)
Hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen
Zoals de titel al zegt geeft mijn Sapphire HD4850 512mb met rode PCB artifacts.
Ik heb er nu al een tijdje een Thermalright HR03-GT opzitten met een nexus 92mm fan.
Stressed komt de kaart niet boven de 40 graden uit.
Ik heb hem OC op 680/1100 en loopt allemaal mooi.
Zo loopt hij nu al een maand of 2.
Ik speel veel Silkroad en laat de pc dan snachts ook vaak aanstaan.
Ik heb hem gisteravond uitgezet ivm server inspectie van Silkroad en vond het dus onnodig om hem aan te laten. Maar toen ik hem vanmorgen weer aanzette om Silkroad weer op te starten gaf hij na 2 min. (ingame) artifacts
Ik heb het spel afgesloten en kreeg meteen een BSOD

Computer opniew opgestart en toen kreeg ik al artifacts vanaf het BOOT menu

Ik kon uiteindelijk in windows komen om de OC weer op standaart te zetten voordat ik weer een BSOD kreeg.
Heb uiteindelijk de CMOS gereset, een nieuw voedingsstekkertje geprobeert. Dat leek even te helpen.
Heb voor het testen even snel GTA4 geprobeerd (omdat ik niet in de Silkroad server kon komen) en dat verliep ook weer geweldig.
Ik heb in de BIOS het systeem weer op Silent gezet (ivm fansnelheid). Toen de pc weer opgestart en meteen kreeg ik bij Windows weer artifacts

Ik ben echt ten einde raad. Weten jullie nog iets of zal dit een RAM'tje worden. Zit ik niet echt op te wachten namelijk

Hier nog ff m'n system specs:
Mobo: ASUS P5Q-E
Proccessor: E8500 met AC PRO 7
HDD: Samsung F1 1TB
Voeding: CM 520
Geheugen: 4GB OCZ 8500
GPU(ofc): Sapphire HD 4850 512mb(rode PCB) (driver 9.2)
Hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen