Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgerrrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/2542.jpg

Algemeen Kleur(en)
laquer black; techno white; glamour red Introductie model
2009

Afmetingen (H x B x D)
9,7 x 4,9 x 1,6 cm

Model
De vormfactor maakt het mobieltje. In totaal zijn er zes verschillende soorten: Standaard: Ook wel monoblock of candybar genoemd en de vorm van de allereerste mobiele telefoon. Een toestel met vier hoeken en een scherm met daaronder een toetsenbord. Clamshell: De clamshell of het flip model bestaat uit twee delen die met elkaar verbonden zijn door een scharnier. Beide helften kunnen onafhankelijk van elkaar bewegen. Slide: Een slide toestel, ook wel slider genoemd, bestaat uit twee delen die ten opzichte van elkaar in één of twee richtingen verschoven kunnen worden. Flip down: Flip down is een directe afgeleidde van de Standaard vormfactor. Voor het toetsenbord bevindt zich een klep die de toetsen beschermt, welke men kan openklappen om bij de toetsen te kunnen. Swivel: De swivel is het concept waarbij de twee delen waaruit het toestel bestaat ten opzichte van elkaar gedraaid worden. Het is hetzelfde als het principe van een slider, maar nu met een draaiende beweging. Overig: Zeer speciale varianten vallen onder de groep Overig. Voorbeelden hiervan zijn het unieke 2-in-1 concept van Nokia met de mogelijkheid het toestel op twee manieren te gebruiken en waarbij het toetsenbord uitgeklapt wordt. Ook de PDA vormfactor valt onder deze groep. Het gaat hier om een toestel met een groot schermoppervlak, een aantal functietoetsen en soms een volwaardig toetsenbord. slide
Type telefoon
cameratelefoon

Netwerkverbindingen GSM-netwerken
GSM-netwerken
Netwerkfrequenties
850, 900, 1800, 1900

Dual SIM
HSDPA

UMTS
EDGE

GPRS - class 10 WAP 2.0

Fax / data (modem)

Data- / gegevensoverdracht Infraroodpoort
Infraroodpoort
Bluetooth
2.0 met A2DP

Wi-Fi (WLAN)
USB-verbinding
USB 2.0

Kleurendisplay
Aantal kleuren 262144

Grootte
240 x 320 pixels

Touchscreen

Tweede (front)display

Camera
Megapixels 5 megapixels
Maximale fotoresolutie
2592 x 1944 pixels
Zoom
digitaal

Camerafuncties
Naast een camera bevat een mobiel toestel ook diverse aanpasbare camerafuncties. Voorbeelden hiervan zijn het foto- of videoformaat, de flitser, de zelfontspanner of de aanwezige multishot functie. Autofocus: Een automatisch systeem waarbij de camera scherpstelt op het onderwerp in bijvoorbeeld het centrum van het beeld. Flitser: Een functie die een korte, felle lichtflits afgeeft om toch een goede belichting te kunnen bereiken van donkere omgeving. De flitser is meestal een LED lampje of Dual LED lampje. Multishot: Het schieten van meerdere foto’s snel achter elkaar, waardoor snel bewegende objecten eenvoudig op de foto gezet kunnen worden. Achteraf kunnen de beste foto’s worden uitgekozen. Xenon flitser: Een functie die een korte, felle lichtflits afgeeft om toch een goede belichting te kunnen bereiken van donkere omgeving. De xenon flitser heeft een hogere lichtopbrengst dan de standaard (Dual) LED flitser en heeft een reikwijdte van enkele meters. De standaard (Dual) LED flitser haalt hooguit enkele tientallen centimeters. Zelfontspanner: Het maken van foto’s waarbij men een kleine vertraging heeft tussen het indrukken van de ontspanknop en het maken van de foto. autofocus, flitser, multishot, zelfontspanner Pictbridge

Video opnemen
Maximale videoresolutie
320 x 240 pixels
Maximale framerate
30 fps Tweede (front) camera

Videobellen

Prestaties Intern geheugen
Intern geheugen
105 MB Uitbreidbaar geheugen

Opslagmedium
Memory Stick Micro SDIO

Batterij
Li-Ion Capaciteit
930 mAh

Stand-by tijd
400 uur Gesprekstijd
600 min. Bellen en gebeld worden

Telefoonboek
1000 nummers Gesprekkenlijst

Trilfunctie
Beltonen
monofoon, MP3, polyfoon, realtone/truetone

Voice dialing
Handsfree speaker

Fototelefoonboek

Functies Tekstvoorspelling
Tekstvoorspelling
T9 SMS

MMS
Mobile chat

Beltonen toevoegen
Wallpapers toevoegen

FM-radio
RDS

Ondersteuning voor Exchange

Internet browsen
Vliegtuigmodus

Audiospeler
ja, AAC, AAC+, eAAC+, MP3, WMA Stereo speakers

Videospeler
ja, 3GP/H.263, MPEG4/H.264 Digitale televisie (DVB-H)

Video-uitgang
Organizer functies
ja, agenda, contactpersonen, taken

SyncML
Overige functies
alarmklok, calculator, JAVA ondersteuning, RSS-lezer, spelletjes, vCard, voice memo

Overig Geïntegreerde antenne
Geïntegreerde antenne
Geïntegreerde GPS ontvanger

Volledig toetsenbord

Navigatie geïnstalleerd
Google Maps, Wayfinder

Formaat Gewicht
96 gram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf toestel zeg,keurige ts ook :9
2de kwartaal wordt ie verwacht :)
Afbeeldingslocatie: http://semcblog.com/images/C903_live_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadgetmobile.com/media/2009/02/se_c903_mwcmain.jpg :)
Afbeeldingslocatie: http://todaygadgets.com/wp-content/uploads/2009/02/se_c903_techno_white.jpg
Afbeeldingslocatie: http://todaygadgets.com/wp-content/uploads/2009/02/se_c903_lacquer_black.jpg
Afbeeldingslocatie: http://semcblog.com/images/C903_live2_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.unwiredview.com/wp-content/uploads/2009/02/sony-ericsson-c903.jpg

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 19:02 . Reden: fotootjes erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijgerrrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
Bedankt voor de extra foto's Talita.

Wat ik erbij vergeet te vermelden, waarom dit zo'n mooi gsm'tje is.

Het is mooi vorm gegeven. Weegt niet te veel met zn 96 gram. En kwa afmetingen net iets kleiner
dan de nokia 5800, n79 of de Samsung I900.
er zit GPS op. Altijd makkelijk.

Anders moet je elke keer weer met je tomtom slepen. Toch allemaal een stuk lomper/meer gedoe dan wanneer het op je telefoon zit.
Nu is het in de houder, in je zak en weer terug. Gemak dient de mens.
En, heel belangrijk, een lange batterij duur. Om de week opladen, ideaal.

Geen Touchscreen, want hoor ik toch van een behoorlijk aantal mensen dat het niet altijd even handig is.
Maar goed, ik heb er nog weinig ervaring mee. Misschien dat ik er straks ook weer anders over denk.

5 mpixel camera. Precies goed. Niet te veel en niet te weinig. Ziet er allemaal stevig uit. Niet dat het na een paar keer gebruiken al gammel is.

Alleen vraag ik me af wat het toestel gaat kosten. Is nog nergens terug te vinden. En had eigenlijk het idee dat het toestel deze maand/volgende maand zou komen. Maar hoor net 2e kwartaal. Wie heeft daar al meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Zou hier uberhaupt TomTom op kunnen werken?

Volgens de website van Sony Ericsson komt namelijk er een trial versie van Wayfinder Navigator bij...

"quote"
Wayfinder Navigator™
Met de C903 bij de hand zul je niet verdwalen - waar je ook terecht komt op je reizen. Je telefoon is voorgeïnstalleerd met een proefversie* van Wayfinder Navigator™. Blijf op het goede pad met instructies van straat tot straat, onbeperkte toegang tot een online reisplanner en downloadbare kaarten. (*Duur van de proefperiode en het dekkingsgebied van de kaart verschillen per locatie).

"quote"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HENNEP schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:05:
Zou hier uberhaupt TomTom op kunnen werken?

Volgens de website van Sony Ericsson komt namelijk er een trial versie van Wayfinder Navigator bij...

"quote"
Wayfinder Navigator™
Met de C903 bij de hand zul je niet verdwalen - waar je ook terecht komt op je reizen. Je telefoon is voorgeïnstalleerd met een proefversie* van Wayfinder Navigator™. Blijf op het goede pad met instructies van straat tot straat, onbeperkte toegang tot een online reisplanner en downloadbare kaarten. (*Duur van de proefperiode en het dekkingsgebied van de kaart verschillen per locatie).

"quote"
Er zit inderdaad wayfinder op. Maar dit is een navigatieprogamma waarbij je internet nodig hebt om de kaarten te kunnen laden.. Wel een mooi toestel. Maar jammer dat deze niet de goeie camera van de c905 heeft, plus dat er geen Wifi op zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg mail,hij is verkrijgbaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bverwijs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 13:58
Iemand dit toestel al in gebruik? Ik kom weinig ervaringen tegen over dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Mijn vriendin heeft hem inmiddels een aantal dagen (de 'techno white' versie), ik heb er uiteraard ook mee gespeeld. :+ Geinig dingetje, hij voelt door al dat plastic wel minder degelijk aan dan mijn C902. Wel een groter scherm en GPS is leuk speelgoed, verder is er weinig verschil met de C902. Vond de accessoires wel wat karig, er zat noch een datakabel noch een geheugenkaartje bij.

Al met al best een prima ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb deze ook voor mijn vriendin besteld, hoop hem volgende week te krijgen! Mocht ik er zelf ook wat mee gespeeld hebben dan zal ik mijn bevindingen laten horen.

Ik vraag me alleen af welke navigatie er op een Sony Ericsson werkt? Dat Wayfinder gaat hem niet worden als je daarvoor een internet abo nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timo002 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 13:47:
Heb deze ook voor mijn vriendin besteld, hoop hem volgende week te krijgen! Mocht ik er zelf ook wat mee gespeeld hebben dan zal ik mijn bevindingen laten horen.

Ik vraag me alleen af welke navigatie er op een Sony Ericsson werkt? Dat Wayfinder gaat hem niet worden als je daarvoor een internet abo nodig hebt!
Misschien het programma 'we travel'. Dit is een gratis navigatieprogramma, dat ook nog eens offline werkt.
Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
*kick*

Het is weer eens tijd voor een abo-verlenging, dus ik ben eens rond aan het kijken...

Ik heb even een paar vraagjes over dit toestel:
- heeft-ie inderdaad een radio (en kloppen de specs op de SE-site dus niet)?
Ja, lijkt er wel op. Staat iig in de reviews die ik tot zover gevonden heb.
- zit hier ook die SE-specifieke aansluiting richting de buitenwereld op?
Helaas wel. :(

En de verdere ervaringen met dit toestel? Ik zit te dubben of ik m'n Z550i zal vervangen, en dit toestel is een van de mogelijke kandidaten. Op zich bevalt de Z550 prima, maar na 3 jaar iets nieuws is toch wel leuk. :9~

[ Voor 105% gewijzigd door Parody op 17-08-2009 13:17 . Reden: Niet per ongeluk op "verstuur bericht" drukken, en m'n eigen vragen beantwoorden... :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke telefoon alleen na 10 dagen kon ie geen netwerk meer vinden, resette zichzelf. Met andere woorden gelijk weer opgestuurd ter reparatie, baal baal. nu wachten tot ie terug komt en hoe lang ik er dan mee kan doen.

functionaliteiten die erop zitten zijn goed en leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net opgehaald in het rood,maar is in het echt meer metallic oranje,dus héél erg mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 18:05
Heb hem ook sinds gisteren in mijn bezit (zwarte versie). Maar moet zeggen dat de bouwkwaliteit en degelijkheid mij wel mee valt, vind hem wel solide aanvoelen opzich (of maybe komt dit doordat mn oude tel een stuk lichter was..) Alleen vingerafdrukken zie je idd erg snel, komt natuurlijk door dat hoogglans zwart. Voor de rest vind ik m er erg strak uitzien :) Wilde gewoon een telefoon zonder touchscreen, maar wel met de nodige (nieuwe) functies. Wifi gebruik ik toch niet en een slider vind ik gewoon ideaal :P

Maar nu had ik nog wel een vraagje.. valt het julllie ook op dat de toetsenbordverlichting vele malen sterker is aan de linkerkant (147*) dan aan de rechterkant (369#)? Het witte licht komt als het ware 'aanzetten' vanuit de linkerkant van het toestel waardoor die linkerkant veel sterker belicht is. Is dit een nieuwe trend ofsow?
Als je goed kijkt zie je het op de foto's van gsmarena.com (http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_c903-review-330p2.php) ook. Alle c903's die de winkel op voorraad had, hebben dit (dus ook de witte versie).
Wel raar vind ik, echter niet storend ofsow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Heb sinds vanmiddag ook de zwarte! :) Fixe korting gehad waardoor het toestel maar 8 euro koste i.c.m een verlengend (1 jr) Hi 20 abonnement. Bevalt tot nu toe zeer goed... :D
Moest zelf ook van de touch telefoon af (had hiervoor een lg cookie). zal binnenkort een review plaatsen...
Pagina: 1