Toon posts:

Welke voeding aan te schaffen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben volgens mij de enige Intel-bezitter met een te zwakke voeding ;). Ik heb al getest met een zwaardere voeding en mijn problemen zijn nu helemaal weg. Nou moet ik dus een nieuwe voeding kopen. Welke is er te adviseren? Ik wil in ieder geval eentje met een P4 stekker. Ik las dat de Antecs en de Enermaxen erg goed zijn. Heeft iemand ervaring met het 550W of 431W model? Graag advies!

Groeten,

Thijs

PS: Mijn te zwakke voeding is een oud model Aopen 300W (de FSP300-60GT)

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heeft er dan hier niemand iets zinnigs te melden wat betreft voedingen?

Thijs

Verwijderd

1. als je toch eens iets meer geduld zou hebben zeg... bedenk wel dat we je helpen, dus begin niet bij voorbaat al te mekkeren dat je binnen 15 min. geen antwoord hebt zeg!

2. Enermax is netjes als voeding, 330W is voldoende, neem anders een 4xx Watt...

Mijn Dell heeft er 1 van 410 Watt, uitstekend geval!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar ben jij de enige met ervaring met Enermax?

Thijs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Nee hoor Thijs, ik ben ook een Intel bezitter met eens een te zwakke voeding, heb me 2 maand terug een Enermax330 angeschaft; toen waren al mijn problemen verdwenen:) Deze Enermax is van het ATX 2.03 type, dus met de P4 stekker. Ik heb genoeg aan 330W, voor jouw flink gevulde kast moet 330W ook genoeg zijn, maar wil je er nog meer in gaan hangen kun je zeker de 431W overwegen. Zijn echt top dingen deze Enermaxen, alleen al hoe ze er uit zien. Echt de Bentleys onder de voedingen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.