Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Premiere Pro CS4 versus JVC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een probleem, als ik de opnames van mijn camera een Sony DRC-SR290 met Harde schijf naar de pc overzet via het Sony programma is er geen probleem met afspelen in de Window Media Speler. Maar als ik daarna de film importeer in Premiere dan is het beeld goed, maar ik krijg geen geluid, en er is ook geen geluidslijn te zien op de timeline. Wie kan mij helpen?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:26
Welkom op GoT! Bekijk deze even en laat weten of dat ook met jou probleem overeenkomt FAQ:Why is there no audio in my imported MPEG file? of Re: Where is my audio? :)

Kun je ook aangeven of je zelf al iets hebt getest verder om te proberen het probleem te isoleren?

[ Voor 11% gewijzigd door asfaloth_arwen op 06-03-2009 10:56 ]

Specs

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Welkom, cvorstman :)

Ik denk dat je pc een codec van 't een of ander mist (linkjes van asfaloth_arwen helpen je daar vermoedelijk doorheen). De redactie kan je hier verder niet bij helpen, maar gelukkig hebben we betere fora voor zulke problemen, dus ik schuif dit topic even van Geachte Redactie naar Client Software Algemeen. Lees ook CSA FAQ even door, misschien staat daar wat nuttigs in.

[ Voor 13% gewijzigd door Rataplan op 06-03-2009 14:46 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.