Heeft iemand ervaringen met de livecd genaamd Russix? Ik zou graag willen weten welke netwerkkaarten compatible zijn met dit programma maar dit is (door mij in iedergeval) niet te vinden op internet. Ik kon ook geen topic op GOT hierover vinden.. Iemand ervaringen hiermee?
Russix klinkt al erg onbekend maar als het gewoon een standard kernel etc. gebruikt dan kan je gewoon kijken of de kernel het ondersteunt zoja kan je het gewoon gebruiken. Over russix heb je verder niet echt veel informatie gevonden
Keep it simple stupid
Wat dacht je van gewoon downloaden en kijken welke kernel modules meegeleverd zijn?metallicelmo schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:09:
Heeft iemand ervaringen met de livecd genaamd Russix? Ik zou graag willen weten welke netwerkkaarten compatible zijn met dit programma maar dit is (door mij in iedergeval) niet te vinden op internet. Ik kon ook geen topic op GOT hierover vinden.. Iemand ervaringen hiermee?
Gezien doelgroep van deze distro zul je er hoogstwaarschijnlijk weinig aan hebben als bovenstaande te moeilijk is...
[ Voor 11% gewijzigd door dion_b op 06-03-2009 15:04 ]
Oslik blyat! Oslik!
Anders zelf effe een kernel compileren?
Verwijderd
Ik heb wel eens vaker met penetration cdtjes gespeeld (o.a. backtrack). Meestal word het wel op de site vermeld, maar deze keer dus niet. Backtrack doet dat wel, en levert de prepatched applicaties/kernel mee.
Het enige wat ik kan zeggen is dat het NIET handig is om zelf je kernel opnieuw te compilen. Meestal hebben ze er veel werk in gestopt om een juiste kernel te vinden, om alle wireless patches door te voeren, en alle applicaties daar weer juist tegenaan te patchen. Zo zat het in ieder geval met Backtrack, neem je een andere kernel dan zal bijv packet injection niet meer werken op bijv ipw2200 (noem maar even wat).
Het enige wat ik kan zeggen is dat het NIET handig is om zelf je kernel opnieuw te compilen. Meestal hebben ze er veel werk in gestopt om een juiste kernel te vinden, om alle wireless patches door te voeren, en alle applicaties daar weer juist tegenaan te patchen. Zo zat het in ieder geval met Backtrack, neem je een andere kernel dan zal bijv packet injection niet meer werken op bijv ipw2200 (noem maar even wat).
Wat wil je met Russix aanvangen? Is BackTrack (3 Final) niet sneller te begrijpen?
Pagina: 1