Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met ps3 controller

Pagina: 1
Acties:

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 21:14
Hey

Mijn ps3 controller valt vaak na een half uurtje al uit, ding begint te knipperen en ik moet de ps3 eerst uit doen, dan de controller aan sluiten via USB op de ps3. Dan de ps3 aan doen en dan op de ps knop drukken van de controller. Gamed nog al kut als je 2 meter van de tv af zit en de ps3 staat 2,5 meter van je af.

De ps3 zegt dat de batterij van de controller vol is.
Is mijn controller misschien kaduk? Of moet dat ding een halve middag aan het stroom

Grtjs

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Hoe oud is je controller?
Wellicht 'denkt' je controller dat je accu nog vol is terwijl hij in feite nog maar een paar % spanning bevat. Op mijn oude laptop bijvoorbeeld was de helft van de cellen in de accu kapot. Van 50% sprong hij dan in één keer naar 2% en een paar seconden later viel hij dan uit. Ik weet niet hoeveel cellen er in de accu van een PS3 controller zitten, maar wellicht dat er daar één of meerdere van kapot zijn.
Er worden op marktplaats en ebay nieuwe accu's verkocht. Vervangen is kinderspel. Controller open schroeven, stekkertje van oude accu lostrekken, stekkertje van nieuwe accu vastdrukken, controller dichtschroeven en klaar.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 19:27
Controller in elkaar zitten is nog niet zo heel makkelijk heb ik ondervonden. Zijn niet zo gemakkelijk in elkaar te zetten als uit elkaar. Want dan moet je eerst om een 1 of andere reden de L1 en R1 knoppen weghalen.

• BCS88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-01 08:11
ik denk dat dit gewoon onder garantie valt en anders moet je idd een nieuwe accu kopen, is heel makkelijk.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

PS3 controllers hebben 'levenslang' garantie op de batterij heb ik ooit hier op GoT gelezen... aangezien het apparaat ook nog niet zo lang uit is, zou ik gewoon contact opnemen met de support afdeling. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A