Ik heb nu binnen 2 maanden mijn derde Hansol 710A monitor, en deze is verdomme ook niet goed. Meer mensen met slechte ervaringen met deze monitor??
Ik heb vroeger (tot een paar maanden geleden)ook een hansol gehad, maar dan een 501P. Ik gebruik hem nu als m'n 2e monitor, maar het is al de derde. Dus ook ik vindt het k*tdingen.
Op school hebben we ook hansol. 15 inch en 17 inch. Die 15 inch dingen zien er niet uit en die 17 inch weet ik nog niet, zijn er nog maar een paar dagen, dus nog niet gezien.
Een kennis van mij heeft juist een hele mooie 17 inch hansol staan met een goed beeldje, maar ik weet het type nummer niet.
Op school hebben we ook hansol. 15 inch en 17 inch. Die 15 inch dingen zien er niet uit en die 17 inch weet ik nog niet, zijn er nog maar een paar dagen, dus nog niet gezien.
Een kennis van mij heeft juist een hele mooie 17 inch hansol staan met een goed beeldje, maar ik weet het type nummer niet.
Verwijderd
Wat is er precies mis met je beeldbuis. Ik heb zelf een ouder model van Hansol, de 701A om precies te zijn. Van dit beeldscherm gaat het beeld soms heel irritant aan de onderkant trillen. Maar dit gebeurd maar zelden, daarom ga ik er niet mee terug want dan zal je net zien dat als je bij de winkel bent dat hij het dan weer gewoon doed.
Bij mijn schrale hansol is het beeld zo krom als het maar kan. De onder en bovenkant loopt dus niet recht. Er zit een prachtige golf in die ik niet mooi vindt! 
Zoiets als dit: ~ , maar dan aan de boven en onderkant.
Zoiets als dit: ~ , maar dan aan de boven en onderkant.
Ik heb een Hansol 710A. Doet het wel goed, op 1024x768@85Hz. Ook nooit kapot gegaan of zoiets, draait probleemloos
.
Nou de eerste had een wazig beeld aan de linkerkant, de tweede was wazig in het midden en die ik nu heb is wazig aan de linkerkant en gaat soms, niet vaak, trillen. Ik heb al een andere videokaart geprobeerd maar daar ligt het ook niet aan het blijft een klotebeeld.Op maandag 26 februari 2001 19:21 schreef Ivo het volgende:
Wat is er precies mis met je beeldbuis. Ik heb zelf een ouder model van Hansol, de 701A om precies te zijn. Van dit beeldscherm gaat het beeld soms heel irritant aan de onderkant trillen. Maar dit gebeurd maar zelden, daarom ga ik er niet mee terug want dan zal je net zien dat als je bij de winkel bent dat hij het dan weer gewoon doed.
ik hep dus oowk un 710A, aan ut begin was ie fijn en goed, maar nouw begint ie af en toe te knippere en te doen, das kei raar, of dan maakt ie ineens ut beeld veel kleinur... Voor de rest doettie ut goed, op zich wel fijn ding
I see dead pixels...
Pagina: 1