Webshop voor Netwerkmateriaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

• Thierry76be
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07-2023
Ik zoek dus een webwinkel die een goed aanbod netwerkmateriaal heeft. Geen probleem in Nederland, daar heb je keuze zat, maar hier in belgië is dat blijkbaar moeilijker...

Weet je een goede winkel die patch boxen, inbouwdozen, kabel,... enz. verkoop, laat het me dan even weten. Mag een webwinkel zijn of een echte winkel tussen leuven en hasselt.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:39

Entity

9000rpm

• Thierry76be
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07-2023
Ja, heb hun catalogus aangevraagd. Ze richten zich op de professionele markt dus zullen wel wat duurder zijn dan bvb. www.netwerkproducten.com

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Kan je niet bij een installatiebedrijf die ook bedrijven 'bekabelt' vragen of ze ook particulier verkopen?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-03 15:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hoewel het hier om netwerkspul gaat, kan ik nou niet echt zeggen dat dit een topic is voor Netwerken. Er zijn honderden webshops, en dit resulteerd dan alleen maar in een opsomtopic.

Bovendien, leveren webshops vaak ook gewoon in België ;)

Verder, Welkom op GoT. Helaas begint het meteen met een slotje, das niet om je te vervelen, maar gewoon omdat dit soort topics nu eenmaal niet de bedoeling zijn :)

Ik raad je aan om nog eens goed in de Het algemeen beleid en de verschillende beleids topics van de verschillende subfora te kijken alvorens je weer een topic start.

Veel plezier verder op GoT.

[ Voor 40% gewijzigd door Equator op 05-03-2009 19:55 ]

Dit topic is gesloten.