• lsnoeren
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Eej,

Dit is allemaal nieuw voor mij dus misschien staat hij wel helemaal fout maar dan hoor ik dat wel voor de volgende keer.
Ik heb een probleem ik heb sinds ander half jaar een laptop en het eerste jaar ging allemaal prima maar het laatste half jaar krijgt hij keuren (lawaai, langzaam, vastlopen enz). Sinds deze week is er weer een nieuwe bij hij knalt na een tijdje namelijk in 1 keer uit (en dan bedoel ik ook letterlijk knallen want binnen 1 seconde is hij ook meteen uit haha). Ik dacht , omdat het zo veel lawaai maakt het misschien aan de koeler ligt, Dat daar te veel stof op zit of dat hij veroudert is. Zou dat het zijn?

Bedankt,
Louk

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-01 14:34

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Even met de stofzuiger langs de ventilatiegaten. Meestal hoopt er zich na verloop van tijd stof op in je laptop en daardoor wordt ie te warm en krijg je dit soort kuren.
Edit: Cooling is niet de beste plek voor een topic over een 'gewone' laptop, een betere plek zou zijn: Complete Systemen & Laptops

[ Voor 30% gewijzigd door Cassettebandje op 05-03-2009 15:43 ]

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Wie weet.

:/ ,
Niemand kan in jou laptop kijken of het inderdaad stoffig is,
Dat is toch echt iets wat je zelf moet ondernemen...

Het zou inderdaad goed kunnen dat alles stoffig geworden is,
Vaak word aangeraden met hogedruk compressortjes oid het allemaal schoon te maken

• lsnoeren
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
bedankt, en zal hem voortaan goed neer zetten haha maar dit kan dus ook de rede zijn dat hij uit valt?