Ik heb al geprobeerd te kijken bij www.domjur.nl en google, maar wil dit toch even voorleggen.
Ik heb nu 5 jaar een bedrijfje (ingeschreven bij KvK)
Sinds mei 2008 domein geregistreerd (.nl)
Nu is er sinds 2008 een bedrijf met een groot deel van bedrijfsnaam die op mijn bedrijfsnaam lijkt(.com domein geregistreerd november 2008),
Mijn bedrijfsnaam bestaat uit 3 woorden en als korte vorm, wordt dit vaak met 2 woorden gezegd (ook het domein is zo geregistreerd) Nu heeft dat bedrijf hetzelfde domein geregistreed (.com) en laat zich ook op andere websites van klanten afkorten met dezelfde naam. Dit bedrijf werkt overigens in dezelfde sector, heb ik het recht op de naam, en dus misschien ook het domein ?
Mijn bedrijfsnaam gefingeerd : klaas it oplossingen, www.klaas-it.nl
Andere bedrijf : klaas marine it, www.klaas-it.com
Beiden klaas-it, dezelfde branche/sector ik eerder in KvK
Wat raden jullie aan ? Moet ik hier stappen tegen gaan ondernemen ? Heb ik recht op deze naam, kan ik dit winnen ?
Voordat ik een heel juridisch proces in ga ......
Ik heb nu 5 jaar een bedrijfje (ingeschreven bij KvK)
Sinds mei 2008 domein geregistreerd (.nl)
Nu is er sinds 2008 een bedrijf met een groot deel van bedrijfsnaam die op mijn bedrijfsnaam lijkt(.com domein geregistreerd november 2008),
Mijn bedrijfsnaam bestaat uit 3 woorden en als korte vorm, wordt dit vaak met 2 woorden gezegd (ook het domein is zo geregistreerd) Nu heeft dat bedrijf hetzelfde domein geregistreed (.com) en laat zich ook op andere websites van klanten afkorten met dezelfde naam. Dit bedrijf werkt overigens in dezelfde sector, heb ik het recht op de naam, en dus misschien ook het domein ?
Mijn bedrijfsnaam gefingeerd : klaas it oplossingen, www.klaas-it.nl
Andere bedrijf : klaas marine it, www.klaas-it.com
Beiden klaas-it, dezelfde branche/sector ik eerder in KvK
Wat raden jullie aan ? Moet ik hier stappen tegen gaan ondernemen ? Heb ik recht op deze naam, kan ik dit winnen ?
Voordat ik een heel juridisch proces in ga ......
Serve The Humanity , Be Server