• Hunterofevil
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11-2021
Hey,

iemand ervaring met het gebruik van Tversity en een Philips9603.
Is het mogelijk om avi en divx bestanden rechtstreeks van de pc te bekijken op deze tv indien aangesloten op het netwerk ??

Of kan het anders via een PS3 ?

Punt is ik zou graag avi en divx bestanden van de pc op de TV bekijken en heb een PFL9603 aangesloten op het netwerk, een PS3 (alle die is besteld zou hem moeten hebben de komende week) via HDMI aangesloten en een reeks computers die op het netwerk staan.

Is dit op de een of andere manier mogelijk ?

Bestaat er ook zoiets om dan te surfen op de TV ?
Maar dat gaat via de PS3 vermoed ik ...

Thx

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
ooit van google gehoord?

Bijna iedereen met een Playstation 3 die wil streamen vanaf zijn/haar pc gebruikt tversity, er is ook een topic over het gebruik van een PS3 als mediacenter, waar ook tversity genoemt word.

Het werkt dus zonder problemen en het kan eventueel ook nog op je tv gestreamd worden, maar dan moet die wel over een DLNA client beschikken. Hou wel rekening met de beschikbare bandbreedte, als je bijvoorbeeld een wireless netwerk gebruikt heb je al gauw kans dat je niet genoeg bandbreedte hebt.
Xof schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:34:
[...]

Niet meer, er wordt nu meer gebruik gemaakt van PS3 Media Server.. die werkt veel beter. :)
Maar dit staat idd allemaal in het speciale PS3 als mediacenter topic.
owh ja is ook zo, die gebruik ik nu zelf ook :), maar zou dat ook werken voor zijn tv?

[ Voor 66% gewijzigd door TrekDude101 op 05-03-2009 15:37 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

TrekDude101 schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:31:
ooit van google gehoord?

Bijna iedereen met een Playstation 3 die wil streamen vanaf zijn/haar pc gebruikt tversity, er is ook een topic over het gebruik van een PS3 als mediacenter, waar ook tversity genoemt word.
Niet meer, er wordt nu meer gebruik gemaakt van PS3 Media Server.. die werkt veel beter. :)
Maar dit staat idd allemaal in het speciale PS3 als mediacenter topic.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die philips kan dacht ik wel wat afspelen vanuit het netwerk, maar verder dan jpg of mpg(2) heb ik dit nooit zien gaan.

Maargoed, ga via PS3, heb je beste kans. Die heeft ingebouwde browser, kan meer afspelen vanuit het netwerk (avi, divx in iedergeval). Met de PS3 browse je door je mediaserver (PC, versity, WMS etc), en speel je het af.

Maargoed, genoeg te vinden over hier op het forum :) (PS3 als mediaserver bv, groot topic).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.