Toon posts:

Pc boot niet meer na nieuwe vid. kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net een nieuwe vid. kaart gehaald, een asus v7100 pure, in het nog vrije agp slot geplugt van mijn abit kt7 waar eerst een pci kaartje in zat.... pc opgestart, krijg ik alleen nog zwart beeld, helemaal geen post of niks....., PCI kaart er weer in, ook zwart beeld, geen piepjes en niks.....
iemand suggesties wat hier aan de hand is?

Verwijderd

heb je eerst netjes het handjes ontladen voordat je je kast in ging? het zou best kunnen dat je ram mol is :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja eerst volledig ontladen dus don't worry

Verwijderd

Volgorde PCI/AGP in BIOS veranderd?

Verwijderd

Topicstarter
nee, maakt dat uit dan?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:12
eerst met pci- booten, dan in bios ALLES op standaart zetten, dan agp erin...en dan moet ie werken ( als ik mijn bios reset, detect ie mijn asus v7100 ook niet..btw keb een asus a7v)

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat zou ik wel willen maar het is nu juist het probleem dat die verdomde PCI kaart ook geen beeld meer wil geven

Verwijderd

FF je Bios batterijtje eruit halen, en dan er weer in en opstarten.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op maandag 26 februari 2001 19:10 schreef SuKiR het volgende:
Net een nieuwe vid. kaart gehaald, een asus v7100 pure, in het nog vrije agp slot geplugt van mijn abit kt7 waar eerst een pci kaartje in zat....
[mierenneukmode]
Als jij inderdaad eerst een PCI kaart in dat AGP slot had, tenminste dat schrijf je hier, dan vind ik het niet gek als het niet werkt.
[/mierenneukmode]
:P :P :P

Mzzl !

Freelance tweaker

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 19:19 schreef SuKiR het volgende:
Ja eerst volledig ontladen dus don't worry
nou dan ben je dus OF door je mobo heen gegaan OF je hebt op je proc gezeten. of er is gewoon iets vaags aan de hand :)
Pagina: 1