Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Er was eens een kamer met een laptop, computer en ps3.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hola!

Kga binnenkort mn pc weer fixen, maar das nie alles, ik krijg ook weer mn ps3 terug, werkend en al hopelijk. Nou was ik van plan om een leuk audio setje te kopen om de ervaring op mijn samsung LE37A556 net ff wat leuker te maken als ik aant gamen ben of een film aant kijken ben, want het geluid wat eruit komt kan ik nie echt van genieten... Probleem is however, et liefst wil ik dat setje gebruiken voor zowel mn teevee (ps3 output dus), en mn pc,.... khad al een leuk setje gevonden van creative, de gigaworks pro-gamer 550. Voordeel hiervan is dat het draadloos is, en ik wil gewoon die speakertjes op kunnen hangen in elke van de 4 hoeken van mn kamer.... probleem however is dat ik dus nie weet of ik dit setje in mn tv kan pluggen wat met AV kabels zal moeten / in mn ps3 zal moet pluggen met AV kabel (hdmi poort is al bezet voor het beeld), en als laatste ook nog eens in mn pc. Ben ik nou te veeleisend of is er een manier waarop je 1 setje zonder bekabeling te verleggen aan kan sluiten op 2 verschillende systemen (pc, en natuurlijk de ps3)?

Mocht dat nou allemaal niet kunnen, wat voor audiosetje raden jullie me aan om aan te sluiten op mn teevee? (liefst ergens tussen de 200 en de 400 euri in, aangezien ik maar een studentje ben xD)

Cheerio,

Gizmo

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:19
Ik denk dat er op dat creative setje 1 aux ingang inzit, maar het kan zijn dat je kunt kiezen tussen gewone Audio kabel, of optisch, en je ps3 kan natuurlijk optisch :) , maar weet ik zo niet zeker of je die dan allebei tegelijk kan gebruiken !

gewoon nee.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 13:44
Leuke titel, maar zet er even [Speakers] voor, wil je? Dan vragen minder mensen zich af waar dit over gaat ;)

Ik vermoed niet dat er een set is met meerdere wireless mogelijkheden. Maar het trekken van kabeltjes van de PS3 en de laptop kan toch moeilijk zo erg zijn? Nou goed, ik denk dat dat je beste optie is.

Vergeet niet, Wireless klinkt altijd slechter ;) Maar ja, het zijn 'maar' PC-setjes...

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 18:01

Jiffy

God, you're ugly!

offtopic:
Nou reageer ik over het algemeen niet zo snel op berichtjes, maar dit is ook mij te bar: zou je zo vriendelijk willen zijn je teksten wat minder fonetisch te spellen en over te gaan op een in de Nederlandse maatschappij wat breder geaccepteerde vorm van schriftelijke communicatie? Tzietr vrslk ;) stoer uit enzo, maar dit is niet leuk meer...

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:19
coptician schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:38:
Leuke titel, maar zet er even [Speakers] voor, wil je? Dan vragen minder mensen zich af waar dit over gaat ;)

Ik vermoed niet dat er een set is met meerdere wireless mogelijkheden. Maar het trekken van kabeltjes van de PS3 en de laptop kan toch moeilijk zo erg zijn? Nou goed, ik denk dat dat je beste optie is.

Vergeet niet, Wireless klinkt altijd slechter ;) Maar ja, het zijn 'maar' PC-setjes...
Hoe bedoel jij draadloos ?
Hij heeft het hier over dat hij geen kabels wil verleggen toch ?
Hij bedoeld gewoon dat hij niet steeds, als hij achter de pc wil, de ps3 kabels uit het setje halen, om vervolgens de kabels van de pc er weer in te doen en visa versa :)

gewoon nee.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zoiets heet een versterker, en je kunt er alle kanten mee op. Doorgaan ook van betere kwaliteit (mits je een goede koopt) dan een kant en klaar setje, als je het tevens voorziet van fijne speakers.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je je PC en PS3 via HDMI aansluit hoef je enkel nog van je TV -> speakersetje te gaan.

Nadeel is dat je PC zelf dan geen audio heeft, maar beetje tweak werk en je maakt er een switch bij waarbij je wisselt tussen PC en TV. (audio-switch).
Exorcist schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:20:
Zoiets heet een versterker, en je kunt er alle kanten mee op. Doorgaan ook van betere kwaliteit (mits je een goede koopt) dan een kant en klaar setje, als je het tevens voorziet van fijne speakers.
En dan meestal niet meer onder 400 euro blijft, al helemaal als je volledig 5.1 wil gaan ;) Mijn Teufel setje is ook 'maar' een speakersetje, toch met meerdere ingangen en nog betaalbaar ook :P

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2009 17:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SinergyX schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:25:
Als je je PC en PS3 via HDMI aansluit hoef je enkel nog van je TV -> speakersetje te gaan.

Nadeel is dat je PC zelf dan geen audio heeft, maar beetje tweak werk en je maakt er een switch bij waarbij je wisselt tussen PC en TV. (audio-switch).

[...]

En dan meestal niet meer onder 400 euro blijft, al helemaal als je volledig 5.1 wil gaan ;) Mijn Teufel setje is ook 'maar' een speakersetje, toch met meerdere ingangen en nog betaalbaar ook :P
Het is wat duurder, maar neem zo'n Harman Kardon set met 5.1 JBL speakers en je zit al beter dan een Creative setje bijv., en je kunt meer aansluiten.

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02:07
Ik heb gewoon een Philips FR731 versterker met 4 of 5 ingangen en een stapel boxen eraan. Ik snap dedicated computerspeakers nooit. Ik gebruik al jaren mijn gewone stereo.

't Is wel een 2.0 set. Dus gewoon (dolby surround) stereo. Met centerspeaker, 2 surround speakers en 2 mid/baskasten. Klinkt gewoon goed en is stukken beter dan al die 5.1 sets.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een subwoofer is toch wel een vereiste lijkt me, dat heb je niet met een 2.0 of 5.0 (dolby pro-logic) set.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Exorcist schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:17:
Het is wat duurder, maar neem zo'n Harman Kardon set met 5.1 JBL speakers en je zit al beter dan een Creative setje bijv., en je kunt meer aansluiten.
Zeker, maar de prijs des te meer. Mijn concept E magnum kan je dacht al onder 200 krijgen, ook op tweakers staat deze vrij goed bekend. Studentenkamers zijn meestal niet zo bijzonder groot, komt zo'n set aardig tot zijn recht.

Beter is altijd leuk, maar het moet betaalbaar blijven. (zeker voor student :P).

Weet ik niet hoe de HK recievers vandaag de dag zijn, maar zo'n 1,5 geleden heb ik aardig gezocht naar eentje die dan ook 5.1 ingang had, maar betaalbaar waren ze in iedergeval niet.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2009 18:57 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1