Systeem: Dell inspiron 6400 (met 2Gb intern geheugen, C2D T7200 cpu)
OS-inrichting: multi-boot met XP mediacenter en OpenSuse R11/64 bit. Ik draai voornamelijk OpenSuse (internet, chat, mail, webdesign).
Kennisniveau kan ik omschrijven als leergierige gebruiker, doch nog geen whizzkid
Probleem:
bij het starten van de toepassing YAST (specifiek de module Softwarebeheer, met als doel de laatste Firefox 3.0.7 release te (laten)installeren, kwam de melding naar voren waar ik niets mee kan:
YaST got signal 11 at YCP file /usr/share/YaST2/clients/inst_packages.ycp:36
/sbin/yast2: line 421: 4161 Segmentatiefout $ybindir/y2base $module "$@" "$SELECTED_GUI" $Y2_GEOMETRY $Y2UI_ARGS
Reeds uitgevoerde acties:
ik heb de regulier voorhanden zijnde updates van modules geaccepteerd via Yast, zonder problemen zijn ze geinstalleerd afaik.
Wie o wie heeft oplossingen en/of tips om dit probleem te tackelen?
OS-inrichting: multi-boot met XP mediacenter en OpenSuse R11/64 bit. Ik draai voornamelijk OpenSuse (internet, chat, mail, webdesign).
Kennisniveau kan ik omschrijven als leergierige gebruiker, doch nog geen whizzkid
Probleem:
bij het starten van de toepassing YAST (specifiek de module Softwarebeheer, met als doel de laatste Firefox 3.0.7 release te (laten)installeren, kwam de melding naar voren waar ik niets mee kan:
YaST got signal 11 at YCP file /usr/share/YaST2/clients/inst_packages.ycp:36
/sbin/yast2: line 421: 4161 Segmentatiefout $ybindir/y2base $module "$@" "$SELECTED_GUI" $Y2_GEOMETRY $Y2UI_ARGS
Reeds uitgevoerde acties:
- alles afgesloten en als Root aangemeld en YAST gestart: zelfde probleem (alleen de melding (code) veranderd: nu 4161, andere keer een geheel andere waarde in bovenstaande melding);
- google op internet en tweakers, doch niet een resolute oplossing gevonden;
ik heb de regulier voorhanden zijnde updates van modules geaccepteerd via Yast, zonder problemen zijn ze geinstalleerd afaik.
Wie o wie heeft oplossingen en/of tips om dit probleem te tackelen?
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels