Ik heb in word met behulp van verzendlijsten > adressen selecteren > bestaandelijst gebruiken een verbinden gemaakt met een view uit een sql database. In de view staat alle informatie die ik wil toevoegen aan het document/template. Dit werkt ook helemaal perfect.
Nu wil ik met behulp van VBA het document automatisch opslaan in een map. ik gebruik hiervoor de functie
Nu wil de dus de bestandsnaam opbouwen uit 2 waarde uit de view. Het offertenummer en de klantnaam. De tabelnamen in de view zijn Completenummer en Firmanaam.
Hoe kan ik dus deze 2 waarden in een variable stoppen binnen VBA?
Ik maak gebruik van Word 2007
Ik ga er vanuit dat ik activedocument.mailmerge moet gebruiken maar heb al vanalles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
Nu wil ik met behulp van VBA het document automatisch opslaan in een map. ik gebruik hiervoor de functie
code:
1
2
3
4
5
6
| ActiveDocument.SaveAs FileName:= _
"http://sps/ICT/Offertes/" + Jaar + "/DOC/" + Offertenummer + " " + Klantnaam + ".doc", _
FileFormat:=wdFormatDocument, LockComments:=False, Password:="", _
AddToRecentFiles:=True, WritePassword:="", ReadOnlyRecommended:=False, _
EmbedTrueTypeFonts:=False, SaveNativePictureFormat:=False, SaveFormsData _
:=False, SaveAsAOCELetter:=False |
Nu wil de dus de bestandsnaam opbouwen uit 2 waarde uit de view. Het offertenummer en de klantnaam. De tabelnamen in de view zijn Completenummer en Firmanaam.
Hoe kan ik dus deze 2 waarden in een variable stoppen binnen VBA?
Ik maak gebruik van Word 2007
Ik ga er vanuit dat ik activedocument.mailmerge moet gebruiken maar heb al vanalles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2009 14:55 ]