Stormrise nieuwsbericht titel

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:31
Geachte redactie,

De titel van nieuws: Stormrise alleen speelbaar onder Windows Vista klopt volgens mij niet helemaal.

Het spel is helemaal niet alleen speelbaar onder Vista. Het is speelbaar op:
  • Elk direct X10 of hoger OS (Vista, Windows 7 en verder ook lijkt me)
  • PS3
  • Xbox 360
Het gaat erom dat Stormrise de eerste game is die enkel met DX 10 kan worden gespeeld op de pc. Dit zou ik graag terug zien in de titel.

Ik snap wel waarom de titel zo is gekozen, en op moment is de pc versie game inderdaad alleen op Vista te spelen.

Specs

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:58

.je

Precies wat ik wilde posten na het lezen van de titel :)
Je was me voor :*)

Wordt de titel juist op die manier er neergezet om flames uit te lokken tussen de pro en pre Vista generatie?
Ik vindt het wat... apart, op zijn minst gezegd.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:31
Ik zie dat het aangepast is naar 'Pc-versie Stormrise eist DirectX 10' :)

Prima oplossing :)

Specs

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

.je schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:01:
Wordt de titel juist op die manier er neergezet om flames uit te lokken tussen de pro en pre Vista generatie?
Over apart gesproken 8)7

Afijn, blij dat het naar tevredenheid is opgelost :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:58

.je

haha,

Las de meeste reacties en zag zoveel troll'ing.. Moest daar meteen aan denken.
Ik tik en schrijf nog wel eens dingen voordat ik er echt over nadenk :P

Verwijderd

Ik wil even aangeven dat Windows 7 NIET werkt.

Je krijgt een error melding die zegt dat je een besturingssysteem Vista SP1 of later moet hebben.
Ik ga dit weekend build 7100 proberen, nu zit ik op build 7000.

Beetje vreemd, aangezien Windows 7 juist na Vista komt en al erg lang uit is als beta en nu ook als RC.

EDIT: Dus zet die titel maar terug! Ik vermoed dat er echt Vista SP1 vereist is tot er een patch komt met een andere installer.

edit#2: Voordat ernaar wordt gevraagd; compatibility/admin helpt dus ook niet-> zelfde melding :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2009 22:24 . Reden: toevoeging ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat de titel is aangepast, is omdat het spel op PS3 en Xbox 360 ook werkt. W7 is een bèta, dat dat af en toe op zijn plaat gaat is dan ook amper nieuws te noemen :)

Verder gaan we twee maanden oude nieuwsberichten niet meer vertimmeren, omdat er van nieuws uiteraard geen sprake meer is. Daarmee is deze kick nutteloos en gaat het topic dicht :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.