Toon posts:

asus v7100 g-force 2 geeft zwart beeld op tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem verbonden met de S-vhs output en een scartkabel naar mijn tv

weet iemand een driver/patch of wat dan ook dat dit probleem oplost ???

Bij voorbaat dank voor de hulp

typo: Ik bedoelde zwart-wit... dus er is wel beeld, maar geen kleur

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
heb ik ook eens gehad, door het hetinstalleren van de drivers (heb nu versie 7.52 van nvidia) was het weer goed, gebruik trouwens zelf altijd TVtool, http://come.to/tvout

Verwijderd

Topicstarter
nix werkt :(

wat een kut driver ondersteuning, heb alle detonaters en drivers wel gehad inmiddels, van nvidia en asus, zowel onder nt als onder 98 blijft mijn beeld gewoon zwart wit

aargh

heeft iemand nog een idee ?

Verwijderd

je hebt hem via s-vhs -> scart aan de TV? Er zit toch een tulp (cinch) video out op die 7100?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:07
ligt aan je teevee niet aan je vidkaart. heb et zelf ook gehad. op een andere tv werkte het OK

Verwijderd

Topicstarter
Ja, via s-vhs, dat is ook een tv-out en voorzover ik weet is de kwaliteit daarvan vele malen beter, of geeft die tulp uitgang ook goeie kwaliteit ? dat kan ik ook nog proberen, moet ik alleen ff kabeltjes gaan kopen (weer)

Verwijderd

volgens mij is bij s-vhs de composiet uitgang gesplitst in chrominantie en luminantie (zo wordt een aantal vertaal stappen overgeslagen) waardoor kleurinformatie anders wordt doorgegeven. Gebruik de normale video out (=composiet signaal) als je geen S-VHS recorder hebt, dan moet ie 't doen.
Pagina: 1