Toon posts:

[PS3] Megabox media center, speelt deze iso en vobs?

Pagina: 1
Acties:
  • 605 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wegens in mijn ogen totaal onterecht dicht gooien van mijn topic nu poging 2..
Volgens de mod kan je dat zelf uitzoeken, helaas mod dat had ik dus al gedaan en kon GEEN antwoord vinden op mijn vraag, zowel niet op de fora van de makers, google en ook niet hier, vandaar de vraag op dit forum.

Ik wil op de ps3 megabox software installeren(ander os optie), dit is een soort mediacenter zoals xmbc maar dan speciaal voor de ps3, zie http://www.megalandia.com/
De site is helaas geheel in het spaans, de engelse versie werkt namelijk niet, ik heb getracht de info te vertalen maar ook dan vind ik niet de informatie die ik zoek.

Wat ik wil weten is of deze software direct een .iso kan afspelen en direct .vob/.ifo kan afspelen vanaf een netwerk share met behoud van de dvd menu's.
Op de site staat wel vermeld dat alle gangbare video/audio bestanden worden ondersteund maar er wordt dus niet vermeld of deze dus iso's kan automounten en afspelen en direct VOB/IFO files kan afspelen zoals xmbc dit wel kan.

Wie heeft ervaring met deze software en weet of dit wel of niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ik denk dat je dat het beste hier kunt vragen:

http://foro.megalandia.com/viewforum.php?f=37

edit: sterker nog, je hebt de vraag daar al gesteld.... :X :/

[ Voor 26% gewijzigd door Seraphus-Y op 05-03-2009 13:10 ]

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Kun je het niet gewoon zelf proberen? Het is toch gewoon te downloaden? Volgens mij is dit gebaseerd op een linux-distributie..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt alleen ik heb al een linux distro draaien, ik wil deze pas vervangen als ik zeker weet dat die software dit ondersteund.

Dit topic is gesloten.