In hoeverre is het mogelijk dat ik een filmpje links boven in de hoek van een ander filmpje zet zodat ze tegelijk afgespeeld worden? En waarmee doe ik dat? Alvast bedankt!
Natuurlijk kan het, dat heb je vast ooit wel eens gezien (bijv. op TV). Dan de vraag hoe. Ik neem aan dat je, voor je een dergelijke vraag stelt, al vele programma's op het gebied van filmbewerking hebt bekeken. Wat waren de resultaten daarvan / waarom bevielen ze niet?
Als je nog niet zelf hebt rondgekeken: doe dat dus eerst even (een topicstart van anderhalve regel is nooit de bedoeling op GoT, natuurlijk). Een goede zoekterm is picture-in-picture (i.c.m. movie, o.i.d.).
Als je nog niet zelf hebt rondgekeken: doe dat dus eerst even (een topicstart van anderhalve regel is nooit de bedoeling op GoT, natuurlijk). Een goede zoekterm is picture-in-picture (i.c.m. movie, o.i.d.).
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2009 12:22 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)