Hallo,
Ik heb een probleempje betreffende AJAX in combinatie met mijn HTML/CSS.
Eerst eventjes m'n situatie schetsen:
Ik heb een html pagina met aan de rechterkant enkele 'links', en aan de linkerkant een <div> waar ik informatie wil in tonen. Nu wil ik met AJAX die <div> opvullen adhv de link waar ik op geklikt heb.
In de link plaats ik deze code:
Daar wordt dus m'n AJAX script opgeroepen, namelijk showPage, waar dit gebeurd:
Via stateChanged wordt m'n returned gegevens in de DIV geplaatst die ik voorzien heb:
M'n pagina wordt dus met een GET functie opgeroepen. Maar nu vormt het probleem. De returnwaarde van deze pagina bevat dit:
Maar dit wordt niet weergegeven. Hoe zorg ik ervoor dat m'n CSS van <h2> gebruikt wordt?
bedankt
Ik heb een probleempje betreffende AJAX in combinatie met mijn HTML/CSS.
Eerst eventjes m'n situatie schetsen:
Ik heb een html pagina met aan de rechterkant enkele 'links', en aan de linkerkant een <div> waar ik informatie wil in tonen. Nu wil ik met AJAX die <div> opvullen adhv de link waar ik op geklikt heb.
In de link plaats ik deze code:
Java:
1
2
| <a onclick="javascript:showPage('../includes/usersManagement.php?action=overview','ourServices');"><Overzicht gebruikers</a> |
Daar wordt dus m'n AJAX script opgeroepen, namelijk showPage, waar dit gebeurd:
Java:
1
2
3
4
5
6
| ........ var url=pageToFetch localWhereToPut = whereToPut xmlHttp.onreadystatechange=stateChanged xmlHttp.open("GET",url,true) xmlHttp.send(null) |
Via stateChanged wordt m'n returned gegevens in de DIV geplaatst die ik voorzien heb:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| function stateChanged() { if (xmlHttp.readyState==4 || xmlHttp.readyState=="complete") { document.getElementById(localWhereToPut).innerHTML =xmlHttp.responseText localWhereToPut = "" } } |
M'n pagina wordt dus met een GET functie opgeroepen. Maar nu vormt het probleem. De returnwaarde van deze pagina bevat dit:
code:
1
| <h2>Een hoofdtitel</h2> |
Maar dit wordt niet weergegeven. Hoe zorg ik ervoor dat m'n CSS van <h2> gebruikt wordt?
bedankt