Zijn er compact camera's die je kunt beveiligen met een pincode? Dat als je je camera ergens laat slingeren niet iedereen je foto's kan bekijken?
Wat voor foto's ga jij maken? 
Heb zelf nog nooit zo'n ding gezien.
Heb zelf nog nooit zo'n ding gezien.
die camera's heb ik ook nog nooit gezien eigenlijk
.
Stop anders het sd kaartje in je broek zak ofzo als je hem weg legt?
Stop anders het sd kaartje in je broek zak ofzo als je hem weg legt?
Als je niet wil dat de foto's bekeken worden dan laat je hem toch niet rondslingeren?
Kaartje eruit lijkt mij het beste. Iemand anders zou het kaartje (ook bij pinbeveiliging op de camera) er ook uit kunnen halen en op een eigen camera/computer bekijken.
Kaartje eruit lijkt mij het beste. Iemand anders zou het kaartje (ook bij pinbeveiliging op de camera) er ook uit kunnen halen en op een eigen camera/computer bekijken.
[ Voor 7% gewijzigd door wisselwerking op 05-03-2009 10:59 ]
Haha, was al benieuwd naar de reactiese. Ik ben talent scout voor de playboy, vandaar.
Nee geintje, maar ik vroeg me dit gewoon even af. Lijkt me toch niet zo'n vreemde functie voor een camera?
Nee geintje, maar ik vroeg me dit gewoon even af. Lijkt me toch niet zo'n vreemde functie voor een camera?
Dat lijkt mij dus echt razend irritant, zie je een mooi shot, crap, pincode invoeren en wellicht is je shot dan al gevlogen 
Ik zou, zoals boven staat, het sd kaartje er uit trekken. Maar even serieus, waarom zou je dit willen?
Ik zou, zoals boven staat, het sd kaartje er uit trekken. Maar even serieus, waarom zou je dit willen?
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Heet zo'n camera niet een mobieltje? Enkel de geheugenkaart nog vastlijmen.
This footer is intentionally left blank
Mwah... wat je dan eigenlijk wilt is encryptie op je geheugenkaart dóór de camera... En decrypt-software op je pc. En heel eerlijk gezegd heb ik daar echt nog nooit van gehoordHardcell schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:04:
Haha, was al benieuwd naar de reactiese. Ik ben talent scout voor de playboy, vandaar.![]()
SD in je zak zal het beter doen
Bij m'n HTC TyTnII kan ik opgeven dat de SDkaart versleuteld moet worden. Combineer je dat met een pincode voor de mobiel zelf, dan zouden de foto's beveiligd moeten zijn. Camera is echter maar van matige kwaliteit, zoals meestal bij een smartphone. Encryptie van de sdkaart is volgens mij een standaard windows mobile optie, dus het zou ook bij andere smartphones moeten werken.
_██_
(ಠ_ృ)
Zoiets misschien?

Geen pincode maar er valt weinig te zien...

Geen pincode maar er valt weinig te zien...
Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl
Pagina: 1