Hallo mensen ik heb een vraag over de CH3SNAS ik heb hem nu ongeveer een week in huis heb alles ingesteld,en mijn 2 schijven van 1 TB geformateerd als Standard,nog geen funplug opgezet nog,want voor mij ging het om als ik bij vrienden of families zit via ftd te downloaden,dat ik een programma of muziek of foto's eraf kan halen of laten zien,alles werk prima behalve muziek,als ik die wil downloaden,dan gaat mijn mediaplayer opstarten en dan doet ie niets meer,en als ik zeg doel opslaan dan weiger die ook,nou is mijn vraag zou die makkelijker gaan als ik toch de funplug erop gooit,ik bedoel gaat downloaden makkelijker????Ik heb verschillende dingen hier op de forum gelezen ,maar vroeg mij ook af of er ook handleidingen zijn voor de funplug in Nederlands???Nou bijvoorbaat harstikke bedank ,hoop hierop wat reaktie te krijgen THANKS.
Het is niet echt de bedoeling om je vraag in een eigen topic te zetten en in het CH3SNAS topic, Ik heb daar al een antwoord weggezet dus ik denk dat deze gesloten wordt