Toon posts:

Coolmaster maakt behoorlijk wat herrie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een duron 800 met een coolmaster in een penguin behuizing.
En daar komt nogal wat herrie vanaf, het lijkt wel of die ventilator in onbelans is..erg irritant dus.
Zijkanten en bovenkant van behuizing af gehaald, en toen alle metalen delen eens vastgehouden.
Lijkt dus of die herrie alleen uit de ventilator komt.
Bekend probleem of moet ik om een nieuwe ventilator vragen?

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:28

RvV

Misschien er mee leren leven? Iedereen zegt dat een golden orb super stil is. Heb ik er eentje opgezet en nu is het alsof er een straaljager naast m'n benen staat.

Y'24

Verwijderd

Welke coolermaster is het? De DP5-6H51? Die hoort gewoon stil te zijn. Als ie een pokkeherrie maakt kan ie volgens mij binnen de kortste keren overleden zijn.. Maar ff teruggaan dus...

edit:

En een chrome orb (lees: goede chrome orb) maakt echt geen straaljager geluid...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 26 februari 2001 19:10 schreef Jochen het volgende:
Welke coolermaster is het? De DP5-6H51? Die hoort gewoon stil te zijn. Als ie een pokkeherrie maakt kan ie volgens mij binnen de kortste keren overleden zijn.. Maar ff teruggaan dus...
had ik ook..... coolermaster die naar mijn zin veel te veel herrie maakte... Asus-Probe gaf ook tijdens die herrie-buien aan dat het toerental aanzienlijk daalde.... :( Omdat dat ook al de temperatuur van de processor weer wat op laat lopen, ben ik terug gegaan naar de winkel.

Ik had trouwens alleen de ventilator eraf gedraaid... sjees wat zit die heatsink strak op de processor... uit 'angst' voor breken (hoor je de laatste tijd nogal wat gevallen van), heb ik dus de heatsink lekker laten zitten waar hij zit....

In de winkel (MEMO) viel het de verkoper op dat er nogal wat speling zat tussen het vaste en het draaiende gedeelte.... dat in tegenstelling tot een nieuwe coolermaster...
nieuwe meegekregen (alleen de ventilator uiteraard).... gemonteerd... en TADAAAA.... weer een 'stille' computer

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb hier ook een DP5-6H51, enne ik hoor hem helemaal niet :):):):):).

Denk dat die van jou brak is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, dan zal ik eens gaan bellen met informatique :)

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ventilator opgestuurd.
Belden ze me op, nee de ventilator is helemaal goed hoor....kunnen we niet gaan omruilen.
Na het een en ander uitgelegd te hebben zou de TD de ventilator toch preventief omruilen, alleen zou ik wel de verzendskosten moeten betalen.

Vandaag mijn ventilator ontvangen en wat hoor ik......helemaal niets :)
Dus toch de ventilator, wel vreemd dat een TD dat niet goed kan beoordelen.
Maar ze hebben me geen verzendskosten laten betalen, valt ook weer mee. :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 06 maart 2001 19:32 schreef sv650s het volgende:
Zo, ventilator opgestuurd.
Belden ze me op, nee de ventilator is helemaal goed hoor....kunnen we niet gaan omruilen.
Na het een en ander uitgelegd te hebben zou de TD de ventilator toch preventief omruilen, alleen zou ik wel de verzendskosten moeten betalen.

Vandaag mijn ventilator ontvangen en wat hoor ik......helemaal niets :)
Dus toch de ventilator, wel vreemd dat een TD dat niet goed kan beoordelen.
Maar ze hebben me geen verzendskosten laten betalen, valt ook weer mee. :)
Geniet van de stilte zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Of is het een andere geworden dan de Coolermaster?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Nee weer een coolmaster.
Maar deze is echt stukken beter dan die andere coolmaster.
Volgens mij is de speling rotor/stator omhoog bewegend ook iets minder als bij die andere.....
Tot nu toe idle 29 en even quake 42 graden.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik hoor alleen van mijn dp5-6h51 dat ie zuigt, dus geen geratel of zoiets. En als mijn case open is, hoor ik hem vrij goed, ook als ie dicht is hoor ik hem vrij goed zuigen. Is dit normaal??
Pagina: 1