• Medellin
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12-2025
Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een makkelijk te bedienen camera die goed te gebruiken is voor het maken van scherpe filmpjes. De camera dient ook een foto schiet (:')) functie te hebben omdat er namelijk ook stills geschoten moeten worden. Op dit moment gebruiken wij de Sony Network Sharing Camera. Het beeld van deze camera vinden wij echter niet zo denderend. Je hebt namelijk een heel erg goed verlichte ruimte nodig (gewoon normale kantoor ruimte) wil het er ok uit zien. Bovendien knippert het beeld wanneer je beweegt.
Het zou ook erg handig zijn als de cam bevestigbaar is op een statiefje. aangezien we 'm erg vaak voor (of net boven) een whiteboard/tafel moeten zetten.

Ik ben niet bekend in dit wereldje verder. Dus ik vraag mij af of jullie met jullie ervaring zo een of meer opties kunnen geven. Ik heb al wel rond gekeken maar er zijn behoorlijk wat opties 8)7 B.v.d!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:26

Zoefff

❤ 

Er zijn inderdaad behoorlijk wat opties. Dat betekent ook dat wij je niet zomaar een antwoord kunnen geven omdat niemand hier een glazen bol heeft, en we dus niet weten wat jouw specifieke voor- en afkeuren zijn :)

Je kan het beste zelf op zoek gaan op 1 van de vele vergelijkings- of reviewsites. Zoek daarbij modellen in jouw prijsklasse, zet ze naast elkaar, bepaal welke features je leuk en welke je stom vind, en kies aan de hand daar van een model. Blijven er dan nog een paar over omdat je twijfelt tussen een paar features oid, dan kan je daarover een topic openen. Je hebt dan een gerichte vraag, waar wij ook gericht antwoord op kunnen geven :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.