Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb sinds een jaar naar volle tevredenheid een Samsung YP-P2 speler. Deze is sinds december uit de garantie. Gister had ik de speler aan de lading aan de pc liggen, een pc waar verder geen Samsung software opstaat. Voor dat de speler aan de lading ging werkte hij perfect. Ik heb hem van de lading gehaald en aangezet.

Tot mijn grote verbazing ging de speler aan en bleef in het beginscherm hangen. Ik heb al van alles geprobeerd echter de speler komt niet verder dan het beginscherm dus ik krijg geen menu meer. Als ik de speler aan de computer hang krijgt hij ook geen verbinding meer.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is het mogelijk om het ding te resetten?

• Cavemania
RoD schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 16:43:
Is het mogelijk om het ding te resetten?
Heb ik al meerdere malen geprobeerd op verschillende manieren, lang indrukken, kort indrukken. Maar allemaal geen resultaat.

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dit probleem heb ik ook een paar keer gehad bij de radiofunctie. Heel irritant vooral omdat mijn speler in een crystal-case zit moet ik die steeds eruit halen om te resetten. Resetten moet je misschien wat harder indrukken totdat je zelf het gevoel hebt dat ie 'klikt'? Of de batterij weer leeg laten lopen (wat ik hier soms doe).

• Cavemania
Huy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:13:
Dit probleem heb ik ook een paar keer gehad bij de radiofunctie. Heel irritant vooral omdat mijn speler in een crystal-case zit moet ik die steeds eruit halen om te resetten. Resetten moet je misschien wat harder indrukken totdat je zelf het gevoel hebt dat ie 'klikt'? Of de batterij weer leeg laten lopen (wat ik hier soms doe).
Ik heb de resetknop hard genoeg ingedrukt, De speler gaat dan wel uit maar als ik hem weer aan zet begint de ellende weer van voor af aan. Ook de batterij leeg laten lopen heeft ook geen zin.

Ik heb al het een en ander na gezocht. Het kan ook zijn dat de bootloader defect is. Ik heb de software om de bootloader weer in de speler te zetten. Echter mis ik het bestand player.rom nog. Als ik deze heb kan ik zien of dit daadwerkelijk het probleem is

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Misschien kan je het unbricken proberen?

• Cavemania
Huy schreef op zondag 08 maart 2009 @ 10:15:
Misschien kan je het unbricken proberen?
Unbricken??

Leg eens uit?

Ok ik heb wat gevonden en geprobeerd maar het heeft niet geholpen. Ik heb de firmware kunnen updaten, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb ook verbinding met het apparaat echter zegt windows dat de schijf vol is. 0kb van de 0kb vrij.

vreemd

[ Voor 42% gewijzigd door Cavemania op 09-03-2009 21:18 ]

Pagina: 1