Toon posts:

Asus 3870, fan verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier dus een Ati 3870, warvan ik de koeler heb vervangen door een Arctic cooling accelero. (hetzelfde gedaan met m'n andere 3870, een Saphire. )
Ik zit nu echter met het probleem, dat de grafische kaart niet start als ik de ventilator los koppel. als ik de pc start zonder ventilator, krijg ik een constante beep van de grafische kaart, en start deze niet.
Nu was dit neit zo'n probleem voor de accelero's, gezien ik daar die fan met 2 tie-wraps op had gezet, maar ik wil er nu waterkoeling op zetten, en is het dus wel een beetje irritant als ik die fan neit weg kan halen.

Ik kan geen jumpertje vinden op die asus kaart, en verder zou ik ook neit weten hoe ik die fan controle uit zou kunnen zetten.

het gaat om deze kaart:
http://www.9final.com/com..._eah3870_g_htdi512_01.jpg

Suggesties zijn altijd welkom. (zat er zelf aan te denken om een kabeltje met een weerstand er aan in die connector te drukken, zodat het bordje denkt dat er een fan aan hangt, alleen zou ik nog neit weten wat voor waardes/componenten ik daarvoor zou moeten hebben.

• Rollo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-01 15:50
Bios modden met RaBiT of ander bios edit programma?

Ik zie trouwens op de foto alleen een zwart en rood kabeltje naar het vennetje?

Verwijderd

Topicstarter
yup, alleen een zwart en een rood kabeltje. (heeft blijkbaar geen toerenteller)

Heb tot nu toe nog nooit een bios aangepast, zal eens kijken of dat mischien een oplossing is.