Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Dat moet ik laten uitzoeken, weet ik niet zo uit mijn hoofd.Bertus schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 08:59:
Is het geen hydraulische koppeling?
Indien hij hydraulisch is, is dit dan normaal gedrag??
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Dan zou het opzich wel kunnen dat als je motor uitstaat het wat zwaarder voelt ja.
Heeft ook een computer!
Het is volgens chassisnr een kabel bediende koppeling.
Ik stond op een afrit vd snelweg met de neus naar beneden, en hij greep eerder aan dan normaal. Ook bij mij thuis, met de neus naar beneden deed ie dit.
Als ik dan 'm in de vrij zet, koppeling omhoog en weer in de 1, is het weer normaal op 'normale' aangrijpingspunt.
Ook tijdens rijden wisselende pedaalslagen. Ene keer lichter indrukken dan de andere keer.
Vind het wel een beetje apart.
Ik stond op een afrit vd snelweg met de neus naar beneden, en hij greep eerder aan dan normaal. Ook bij mij thuis, met de neus naar beneden deed ie dit.
Als ik dan 'm in de vrij zet, koppeling omhoog en weer in de 1, is het weer normaal op 'normale' aangrijpingspunt.
Ook tijdens rijden wisselende pedaalslagen. Ene keer lichter indrukken dan de andere keer.
Vind het wel een beetje apart.
Misschien wat kruipolie/wd40 oid in de slang om je kabel spuiten?
Klik mee voor GoT!........
Op welke slang / kabel bedoel je?Ikke! schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 21:46:
Misschien wat kruipolie/wd40 oid in de slang om je kabel spuiten?
Ja, misschien blijft je kabel in zijn huls ergens hangen ofzo soms. En hij bedoelt je koppelings kabel.
Pagina: 1