Ik wil een idee gaan uitwerken waarbij een 0900 service nummer gekoppeld moet worden aan een IVR. Dat laatste zijn vele oplossingen voor. Alleen ik zou het liefste via SIP willen connecteren, omdat ik dan niet in een data center een ISDN30 (bijv) moet zien te regelen. Nu lees ik alleen nergens bij diverse SIP providers dat er meerdere inkomende lijnen gebruikt kunnen worden. Nu hebben we het bij SIP over kanalen. Ik heb het wel over lijnen, omdat de laatste stap nog steeds een telefoonnetwerk moet zijn waar mensen (via 0900) naar toe moeten kunnen bellen.
Ik lees echt nergens over het aantal concurrent channels/lijnen en of een service nummer gekoppeld kan worden. Dat laatste is volgens mij gewoon een 0900-nummer naar een 088 (bijv) doorschakelen. Maar die meerdere lijnen? Iemand hiermee ervaring?
Het is overigens voor zakelijk gebruik, mocht dit nog niet duidelijk zijn.
Ik lees echt nergens over het aantal concurrent channels/lijnen en of een service nummer gekoppeld kan worden. Dat laatste is volgens mij gewoon een 0900-nummer naar een 088 (bijv) doorschakelen. Maar die meerdere lijnen? Iemand hiermee ervaring?
Het is overigens voor zakelijk gebruik, mocht dit nog niet duidelijk zijn.