Bij het typen van een bericht in outlook 2007, verandert outlook automatisch de tekst in het Chinees. En dat wil ik niet! Ik heb geen idee hoe ik dit heb ingeschakeld, ik kan niet vinden waar dit ingesteld kan worden. hoe kan ik dit repareren?
Taalinstellingen nagekeken?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Heb:
- taalinstellingen nagekene
- help doorzocht
- gegoogled
- getweaksearched
- toetsenbordinstellingen nagekeken
Open deur: welke invoegtoepassingen zijn er dan actief?
Taalinstellingen: zowel in Office (incl taal van het document) als Windows staan ze op bijv. Nederlands?
(Uit nieuwsgierigheid: wat voor zoektermen probeer je dan via F1/Google/GoTsearch?)
Ik neem aan dat het een Windows- of Office tooltje is. Zo niet kan het juist iemand zijn die grappig doet en zou je kunnen zoeken op malware.
(Uit nieuwsgierigheid: wat voor zoektermen probeer je dan via F1/Google/GoTsearch?)
Ik neem aan dat het een Windows- of Office tooltje is. Zo niet kan het juist iemand zijn die grappig doet en zou je kunnen zoeken op malware.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)