Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft activatie servers down

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb zojuist mijn pc opnieuw geinstalleerd.Als ik dat Windows product probeert te activeren via Internet lukt dat niet, en als je dan belt krijg je iemand aan de lijn die zegt dat productactivatie niet mogelijk en dat ze druk bezig zijn met hun servers, en dat morgen moet terugbellen, wat ik eingelijk niet zo heel leuk vindt.

Deze KB artikel heb ik al doorgenomen maar bieden echter geen oplossing.
Foutbericht: Kan geen verbinding maken met de activeringsserver. Controleer de netwerkinstellingen.
"Message Number 32777" Error Message When You Try to Activate Windows Server 2003 Over the Internet
Ook heb ik het volgende KB artikel, maar dat probleem lijkt zich niet op te treden bij mij.

Als ik ook ga snifferen met Whireshark en ping naar het ip adres waar de activatiewizard naar toe probeert te connecten (131.107.115.254), zie ik een Destination host unreachable.

Wie heeft dit probleem nog meer?

Ik zal ook een bericht posten voor de mede-tweakers als ik weer kan activeren, zodat iedereen op de hoogte blijft.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Activeren werkt weer. Moderator: Dit topic kan dicht, wat mij betreft.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ok :)

Maar dit zijn nou niet echt topics waar een hoge discussiewaarde aan vast zit.
Er zal altijd wel ergens een machientje niet werken, en daar zullen ze vast wel met RRDNS aan denken.

Tenzij het een algemene uitval voor meerdere dagen is - maar dan hebben we het ook ergens over ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.