Het is jammer dat ik het topic nu pas zie, want er schort nogal het een en ander aan;
Zo is het niet de bedoeling hier om enorme lappen code te posten; beperk je tot het relevante deel en maak desnoods een uitgeklede testcase. Ook mis ik be-hoor-lijk wat informatie in je topicstart; zie daarvoor onze
Quickstart. Daarin kun je precies lezen hoe we hier graag topics zien.
Al met al: we zijn geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen; doe voortaan zelf wat meer moeite en als je dat gedaan hebt open dan gerust een topic met informatie over wat je gedaan hebt en hou dan de voorgenoemde Quickstart in je achterhoofd als je dat doet.
Oh, en we geven al helemaal geen support op code van derden; in de Devschuur hebben we het over zélf programmeren en maken. Voor support op code die je elders 'leent' mag je bij die partij aankloppen. We zijn geen servicedesk.
En dat is al he-le-maal ongewenst:
Kan iemand even...?. Als je het zelf niet kunt, besteed het dan uit aan iemand die het wel kan, of neem de moeite om het zelf onder de knie te krijgen; maar verwacht niet dat wij hier zitten duimen te draaien tot we alsjeblieft iets voor iemand anders voor nop mogen gaan zitten oplossen als diegene daar zelf te lui voor is.
Petje af overigens voor de geduldige mensen die hier nog tijd en moeite in gestoken hebben.
[
Voor 38% gewijzigd door
RobIII op 04-03-2009 21:25
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij