Toon posts:

medion AKOYA P8610 (MD 97320)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal dagen geleden deze laptop in de aldi gekocht.
Zou deze gebruiken voor films opslaan, schrijven en bekijken, surfen ed.

Tot nu toe ben ik content, maar heb toch een aantal vraagjes.

- De laptop maakt soms een stotterend geluid. Dit gebeurd ongeveer 1 tot 2 maal per sessie (van een uurtje)
Op het beeld of aan de bewerking is dan niets op te merken. Maar het is opvallend luid. Komt dus niet uit
de speaker maar vanuit de behuizing, als je er voor zit rechts achter.
- Tijdens het afspelen van een film blijft het beeld ongeveer om de 20 min. een vijvtal seconden hangen.
Nadien begint het beeld terug met hakken en stoten en na 10 seconden herneemt deze terug fatsoenlijk.
Het geluid blijft enkel steken bij de eerste 5 seconden, daarna speelt ie terug normaal.
- Kan ik iets aansluiten aan de pc waardoor ik een analoge TV uitgang kan verkrijgen?
- Wanneer de batterij bijna leeg is begint ie te piepen. Ik dan het hele boekje uitgepluist en vond ik alle uitleg
hoe ik dit moest aanpassen vanuit windows. Maar het geluid dat ik hoor is van de laptop zelf en krijg ik niet
afgezet of aangepast. Ook niet als ik het geluid van de speakers verminder of volledig demp. Dan wordt
eigenlijk het eerste signaal gedempt en dan herneemt het weer met volle kracht. Kan iemand me duidelijke
maken hoe dit af te zetten?

Verder ben ik nog op de batterij na voorlopig tevreden van de laptop!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
dat van de accu moet misschien op te lossen zijn met de bios?

...

Verwijderd

Topicstarter
Indien er nog mensen zijn met ervaringen over deze laptop, mogen ze er ook bij...

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
als dit als een ervaringtopic bedoeld is, Maak dan een Goede TS, neem de code over van een andere TS, vul alles duidelijk in en breid de TS dik uit.. anders ben ik bang dat dit topic niet veel zin heeft.

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
- Kan ik iets aansluiten aan de pc waardoor ik een analoge TV uitgang kan verkrijgen?

een TV kaart via USB of via de Express card gleuf

Verwijderd

Ik heb de P8610 (MD 97320), met Vista en een Nvidia GeForce grafische kaart.

Nu heb ik een HD-TV gekocht, Philips 42PFL7674H/12). Maar hoe sluit ik deze TV aan op de laptop?

Welke instellingen moet ik wijzigen op de laptop?

Is een HDMI-kabel de beste verbinding tussen laptop en TV?

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
hdmi kabel heeft alleen nut als je laptop ook een hdmi uitgang heeft.
anders heb je een ander verloop stuk nodig.

...

Pagina: 1