Toon posts:

[Apple Care] Hoe lang duurt het voordat bevestiging komt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb twee weken geleden het apple care protection plan afgesloten bij de aanschaf van een Imac.
Ik heb dat online gedaan en ik zou de bevestiging per post krijgen . Iemand ervaring hiermee, hoe lang zou het duren ?

Verwijderd

Drie tot zes weken is geen uitzondering. Maar je AppleCare is al per direct geactiveerd, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Het enige dat je ontvangt is een CD met wat tools en een bewijs zwart-op-wit, maar een APR checkt online of je garantie/AppleCare actief is.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 21:02 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Jean72, alsnog welkom op GoT :w

Ik heb de titel van je topic aangepast naar "[Apple Care] Hoe lang duurt het voordat bevestiging komt?". Een goede beschrijvende titel zorgt ervoor dat je topic door meer mensen gezien wordt en je ook sneller een oplossing krijgt. Verder verwachten we wel iets meer van een topicstart, zie daarvoor ASD Beleid. Waarom wil je dit bijv. weten?

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 04-03-2009 20:59 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Op het moment dat jij betaalt heb je een overeenkomst, dus de periode waarin je op bevestiging wacht is meeverzekerd; zo simpel is het.

Verwijderd

Ik heb ergens in Januari mijn Apple Care geregistreerd, ik kreeg vorige week de bevestiging via de post. Duurt dus vrij lang.

Maar op internet kun je bij de status zien dat je gewoon gedekt bent.

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:59:
Jean72, alsnog welkom op GoT :w

Ik heb de titel van je topic aangepast naar "[Apple Care] Hoe lang duurt het voordat bevestiging komt?". Een goede beschrijvende titel zorgt ervoor dat je topic door meer mensen gezien wordt en je ook sneller een oplossing krijgt. Verder verwachten we wel iets meer van een topicstart, zie daarvoor ASD Beleid. Waarom wil je dit bijv. weten?
Dank je voor het welkom.
Waarom ik dit wil weten ? Omdat er misschien mensen zijn die ervaring hiermee hebben en ik me niet iedere dag af hoef te vragen hoe lang het duurt. Ik kan natuurlijk naar Apple bellen maar mij lijkt een vraag op een forum als dit net zo effectief.
Ik zal de bevestiging wel zien komen (ik heb trouwens de cd zelf al hier , gekocht.)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:41:
Ik heb ergens in Januari mijn Apple Care geregistreerd, ik kreeg vorige week de bevestiging via de post. Duurt dus vrij lang.

Maar op internet kun je bij de status zien dat je gewoon gedekt bent.
Ik heb inderdaad daar nog eens gekeken , dank je wel. Ik zie daar ook het certificaat staan. Uitprinten en ik heb hem al binnen dus.

• Arosa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:34
Ik heb tijdens de kerstvakantie mijn MacBook geregistreerd, had eind februari pas de officiële bevestiging per post. Op internet was het wel sneller voor elkaar, binnen een dag.
Pagina: 1