Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

HSDPA Modem werkt niet met bepaalde simkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik een HSDPA-modem op ebay gekocht. Mijn bedoeling was om hierin een simkaartje van Vodafone in te doen, zodat ik ermee kan internetten voor 9,50 euro per maand (prepaid). Gisteren heb ik het modem al geprobeerd met mijn KPN simkaart. Na het unlocken van het modem werkte dit prima. Vandaag heb ik echter de sim van Vodafone ontvangen en geprobeerd, maar het modem geeft dan aan: Insert Sim. De simkaart wordt dus gewoonweg niet gezien. Zijn er mogelijk verschillende soorten simkaarten of is dit een beveiliging van Vodafone zodat de simkaart niet met modems gebruikt kan worden oid? En hoe zou ik dit mogelijk werkend kunnen krijgen? :)

Het gaat hier om het modem: web'n'walk Box mini van T-mobile.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:32
He, dat klinkt bekend :P Heb zelf een Option Globetrotter Express 7.2, en had hetzelfde probleem. Bij mij was het probleem dat de SIM kaart "vuil" was. Even er overheen met een gummetje, vervolgens de SIM in een nokia getest en daarna weer in de Option. Problem solved, misschien helpt het jou ook.

Verwijderd

Topicstarter
tha_bulldog schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:37:
He, dat klinkt bekend :P Heb zelf een Option Globetrotter Express 7.2, en had hetzelfde probleem. Bij mij was het probleem dat de SIM kaart "vuil" was. Even er overheen met een gummetje, vervolgens de SIM in een nokia getest en daarna weer in de Option. Problem solved, misschien helpt het jou ook.
Dat heb ik ook meerdere malen geprobeerd maar helaas zonder succes :( De simkaart werkt ook gewoon prima in mijn gsm. Is er echt niemand die mij advies kan geven??