Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189049

Topicstarter
Ik heb goed gezocht naar andere topics waar ik deze vraag in kon stellen maar heb geen geschikte gevonden (binnen de laatste 200 dagen).

Ik heb een Pioneer PDP-508XD gekocht, maar krijg er geen geluid uit. Er zit geen box bij, en als ik een koptelefoon of kleine speakers in de koptelefoonuitgang aansluit hoor ik wel geluid. Zou het kunnen dat deze TV geen enkel geluid weergeeft? Het lijkt me zo raar, ook al zit er geen zichtbare box bij.

Ik heb uitgebreid gegoogled en de handleiding doorgelezen maar heb het niet kunnen vinden. Het lijkt er op dat andere mensen wel geluid uit deze tv kunnen krijgen, maar wellicht dat zij er een box bij hebben gekregen?

Ik snap er niks van.

bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fictorie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-06 13:23
Zoek in google op "Pioneer PDP-508XD", neem de eerste hit.Deze leidt mij naar http://www.hdtvtest.co.uk/Pioneer-PDP508XD/. Op deze eerste pagina staat:

Audio
Speakers 0 (available as optional extra)

Als je naar de volgende pagina van deze review ga (http://www.hdtvtest.co.uk/Pioneer-PDP508XD/Design.php), dan lees je

The Pioneer PDP508XD does not come with pedestal stand nor speakers... they need to be purchased as optional extras. A piece of advice should you choose do so (i.e. if you are not going to wall-mount the plasma TV): get either the PDP-S59 undermount speakers, or the PDK-TS27A/ PDK-TS29A pedestal stand which includes a light-blocking shield (I received the PDK-TS28) to avoid peering at unsightly cables hanging down the back of the television:

Kortom: geen speakers included bij de 508xd, deze zul je zelf moeten kopen.

groet Henk
(ik heb zelf een pioneer pdp 428xd met ingebouwde speakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189049

Topicstarter
Ik had inderdaad gelezen dat speakers optioneel waren, maar ik had niet gedacht dat dat betekende dat zonder die speakers er helemaal geen geluid geproduceerd zou worden. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:01
Tja, zonder speakers geen geluid.

Dit is gedaan omdat veel mensen alleen maar de surround gebruiken. De speakers van de plasma in mn gameroom heb ik nog nooit aan gehad.

Als je hem in een winkel hebt gekocht dan is het niet goed dat ze dit niet hebben vermeld. Hopelijk zijn die optionele speakers niet te duur, maar ik hou mn hart vast bij Pioneer.
Het valt me alles mee, €179 voor de speakers!

Ze staan 1 na laatste in het rijtje

http://www.coolsound.nl/product/9274/pioneer_pdp_508xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-06 12:28
Bij die zaak heb ik ze ook vandaan, na talloze achteraf zinloze mails naar Pioneer zelf. Die konden ze absoluut nooit meer leveren. Mateloos aan zitten irriteren vanwege het feit dat ze ze al máánden hadden beloofd te sturen naar de winkel waar de tv vandaan kwam en opeens zeiden dat het niet meer mogelijk was.

De tv oogt erna wel een stuk kolossaler. Het staat echter wel mooi vind ik en ze klinken, voor tv-speakers dan hè..., best okay. Bij normaal tv kijken doe ik het meestal gewoon via deze speakers, bij een filmpje of spelletje gaat de versterker er uiteraard ook bij aan.

Als je ze echt nodig hebt zou ik ze snel bestellen want buiten deze zaak is er bijzonder lastig aan te komen!

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 07-03-2009 13:16 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:01
Je kunt ze toch los van de tv hangen Brad, dacht ik? Lijkt de tv dan niet minder groot?

[ Voor 4% gewijzigd door Ferry34 op 07-03-2009 16:59 ]

Pagina: 1