Toon posts:

Welke boxen setje is beter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop binnenkort een nieuw boxen setje voor bij mijn SB 1024 Live

Ik zal denk ik 1 van deze twee kiezen : Creative Surround FPS1500 of de
Labtec LCS-2514

kan iemand mij vertellen wel ik het beste kan nemen (graag met onderbouwing )Of als iemand nog een beter setje weet voor niet meer dan 200 piek dan hoor ik het ook graag

Verwijderd

Misschien domme vraag hoor, maar ben je ze al ff wezen beluisteren in de shop? Geluid is toch een persoonlijk iets; de een houd van beukende beats en de ander van heldere klanken.

Ga luisteren man.

Verwijderd

ik zou Creative Surround FPS1500 nemen...

oh, die heb ik al... hmmmmm

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:54
die labtec heeft in elk geval geen bass/treble regeling, en dat (vooral de bas) kan knap irritant zijn, dan moet je dat in winamp corrigeren.
En van de LCS2414 (de 2.1 versie) weet ik dat er een enorme draadwinkel bij zit. dat zal voor de 2514 dan ook wel gelden.
Over die ander weet ik niets

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Het is allemaal bagger IMHO. Sluit het zooitje gewoon lekker op je stereo installatie aan :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• ALH
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op dinsdag 27 februari 2001 14:36 schreef Exirion het volgende:
Het is allemaal bagger IMHO. Sluit het zooitje gewoon lekker op je stereo installatie aan :P
helemaal gelijk :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Oke wijsneusen
waar kan ik een een stereo vinden die goed is voor minder dan 200 piek

OF ben je soms een heler

Beluisteren in de winkel?
moet ik een paar games meenemen en een paar mp3tjes en boxjes bij voluit aanzetten en natuurlijk vragen of iedereen stil wil zijn
en dat ze de winkel als een kamer gaan inrichten, en oh moet ik ook nog een SB 1024 aansluiten

Als er iemand is die bijde heeft gehoord hoor ik het graag.

Verwijderd

Oke wijsneusen
waar kan ik een een stereo vinden die goed is voor minder dan 200 piek
Niet. Maar het is je eigen keuze, je kunt ook gaan sparen en een installatie kopen waar je wat aan hebt.
Beluisteren in de winkel?
Ja, klinkt dat raar ofzo? Je wil toch weten wat je krijgt?
moet ik een paar games meenemen en een paar mp3tjes en boxjes bij voluit aanzetten
Ja, dus.
en natuurlijk vragen of iedereen stil wil zijn
Je doet het winkelpersoneel een groot genoegen door voor dit soort zaken op maandagochtend te komen.
en dat ze de winkel als een kamer gaan inrichten
Nee, dus.
en oh moet ik ook nog een SB 1024 ansluiten
Elke winkel met een showroom loopt een groot risico ook wel ergens een SB Live te hebben rondslingeren.
Als er iemand is die bijde heeft gehoord hoor ik het graag.
Beide is met een korte ei.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij MediaMarkt en dat soort grote zaken hebben ze vaak alle modellen aangesloten staan op een switchbox zodat je een aantal speakers kan kiezen die je wil horen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Oke Bnard helemaal mee eens. Klant is koning. Zij willen toch wat verkopen of niet soms. Als je waar voor je geld wil dan moet je wel voor jezelf opkomen.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Ach... Ik vind het een beetje overdreven om luistersessies te gaan doen voor speakers in dit segment. Bijna belachelijk zelfs.. Ik zie mij al aankomen bij RAF :D

Ik heb gewoon de FPS 1000 besteld een tijdje terug en ze bevallen mij prima. Ik denk dat het weinig scheelt onderling.

Zie maar wat je doet, voor het geld kun je je geen buil vallen.

Verwijderd

Ach... Ik vind het een beetje overdreven om luistersessies te gaan doen voor speakers in dit segment.
Weet je, eigenlijk heb je daar gewoon volkomen gelijk in... :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 27 februari 2001 23:51 schreef Obi het volgende:
Ach... Ik vind het een beetje overdreven om luistersessies te gaan doen voor speakers in dit segment. Bijna belachelijk zelfs.. Ik zie mij al aankomen bij RAF :D
Ja, zoals ik al zei is het toch allemaal bagger. Het maakt niet uit welke je koopt :+

Verwijderd

ik weet niet of je ze al gekocht heb maar ik zou de labtec nemen die heb ik zelf ook. goeie kwaliteit en... gewoon beter

Verwijderd

Je hoeft natuurlijk geen uren in de winkel door te brengen met het testen van je favoriete cd's, maar ik neem aan dat ze er geen probleem van maken als je even wil horen wat je koop.

Verwijderd

Topicstarter

Niet. Maar het is je eigen keuze, je kunt ook gaan sparen en een installatie kopen waar je wat aan hebt

en tijdelijk zonder geluid zitten, of niet opstap gaan|:(

Je doet het winkelpersoneel een groot genoegen door voor dit soort zaken op maandagochtend te komen.

Dan heb ik geen tijd, ben op die tijd aan het werk of aan het uitslapen

ik kan zo nog ff even doorgaan met quote
maar geef me liever een advies wat ik kan gebruiken. (de goed bedoelden daargelaten)
Pagina: 1