Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PHPBB Forum statisch mirroren?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een phpBB forum, maar nu zou ik graag een statische snapshot willen hebben van dat forum. Dus eigenlijk een exacte kopie, maar dan plain html, zonder het dynamische PHP gedeelte, zonder nieuwe posts, zonder de functionaliteit van het maken van nieuwe posts (hoewel het me niet uitmaakt dat je het formulier ziet).

Ik heb het al met wget geprobeerd, maar heb twee problemen. Ten eerste hebben alle links absolute URL's, zodat je als je op een link klinkt altijd weer terugkomt op de originele pagina. Ook blijft wget na een tijdje in een loop hangen omdat blijkbaar een aantal links 'naar elkaar' verwijzen (dus er een loop in de links zit, met verschillende URL's, zodat wget niet doorheeft dat die al is gedownload).

Iemand suggesties?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je wil geen nieuwe posts, dus het mag prima out of date zijn...

Waarom sla je de pagina niet op als een html bestand vanuit je browser, en klaar ben je.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:23:
Je wil geen nieuwe posts, dus het mag prima out of date zijn...

Waarom sla je de pagina niet op als een html bestand vanuit je browser, en klaar ben je.
Ik wil het hele forum, niet één pagina.

Verwijderd

http://www.httrack.com/ ; dit gebruik ik altijd voor een volledige statische kopie van een website :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit kun je eenvoudig zelf uitzoeken. Met wget ben je al op de juiste weg, alleen zoek je dan een tool die de verschillende referenties aanpast naar lokale bestanden. Hierover is ook voldoende te vinden op GoT. Zie bijvoorbeeld [search=website downloaden].

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.