Welke kast voor Asus Rampage II Extreme

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

• damster_mark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik ben momenteel de volgende config aan het bouwen:

Asus Rampage II Extreme
Intel i7 940
Asus GTX285

En gebruik daarvoor de Antec Sonata Elite kast.

Tijdens het bouwen kwam ik er achter dat de Rampage er maar net in past (schuurt wel ietsje langs metaal). Op zich leek het wel goed totdat ik de SATA connectors aan moest sluiten. Asus heeft deze naar ze zijkant geplaatst, waardoor in mijn kast geen ruimte meer over is (ik kan dus geen HD's of DVD spelers aansluiten).

Zover ik kan zien ondersteunt deze StandardATX, maar ik vraag me af of die Rampage dit ook is? Of heb ik de verkeerde kast gekocht bij deze mobo? Is de P182 een betere keuze?

[ Voor 7% gewijzigd door damster_mark op 04-03-2009 16:27 ]

• Dzjudz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor de 940 gaat, waarom je die kiest en niet de 920? De 940 is 2x zo duur als de 920 voor bijna geen prestatiewinst, welke ook nog door een zeer simpele overclock op lager dan stock voltages door de 920 kan worden gedaan.

• damster_mark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-02-2025
Dzjudz schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:00:
Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor de 940 gaat, waarom je die kiest en niet de 920? De 940 is 2x zo duur als de 920 voor bijna geen prestatiewinst, welke ook nog door een zeer simpele overclock op lager dan stock voltages door de 920 kan worden gedaan.
Deze pc is niet voor mezelf, maar een klant ;) Deze wou de klant... dus tja.. krijgt hij die ;)

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 19:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

ik zou zeggen dat dat van de smaak van de klant afhangt , ik vindt persoonlijk die p182 je voorstelt wel mooi maar voor het zelfde geld wil je klant iets heel anders ..

Signature

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De Rampage II Extreme is een EATXbord. Koop een kast die voldoet aan de EATX formfactor. Verder is het een kwestie van smaak en of je veel geld neer wil leggen voor een kast of niet.

Dit topic gaat op slot, omdat het uitzoeken van kasten iets is dat je echt zelf moet doen, immers is niets zo persoonlijk als het uiterlijk van kasten.

Dit topic is gesloten.