Toon posts:

VBA DOC checkout in sharepoint

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het de implementatie van sharepoint binnen onze organisatie. 1 van de onderdelen die hier in moet worden opgenomen is het standaardiseren van de offerte documenten.

Wanneer ik een offerte open van uit sharepoint word deze niet automatisch uitgecheckt. Dit heeft te maken dat ik deze functionaliteit niet kan aanzetten omdat ik vanuit word automatisch een pdf wil genereren en opslaan in sharepoint. Sharepoint check dit document niet automatisch in en dit is niet te programmeren binnen vba.

Nu wil ik dus dat wanneer het document geopend word. VBA het document uitcheckt. Hiervoor heeft heeft VBA het pad en filename nodig waar dit bestand is opgeslagen. Hoe kan ik het pad en filename ophalen uit het word bestand in VBA? welk commando moet ik gebruiken om de filename van het bestand in een variable te stoppen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt

mvg,

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:53
Welkom op GoT. Ik denk dat je eens moet kijken naar een/enkele custom event handlers aan de serverzijde. Kun je je precies werkproces stapsgewijs eens geven, om te kijken in hoeverre dat dit niet mogelijk is met standaard mogelijkheden?
Bijvoorbeeld:
  • Gebruiker opent offerte (edit mode)
  • Document wordt uitgecheckt
  • Gebruiker genereerd pdf en slaat deze op op SharePoint
  • Gebruiker slaat document op
  • Document & pdf ingecheckt
?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Welkom op GoT,

We verwachten hier wel enige inzet van jezelf. Zo willen we graag weten wat je zelf al geprobeerd hebt en wat daar niet aan lukt. We zijn hier niet om als helpdesk voor 3rd party producten te fungeren.
Het algemeen beleid #quickstart

Verder nog: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten

Als je nog een concrete vraag hebt over het programeren kun je die hier natuurlijk stellen ( in een nieuw topic ), maar lees dan wel even de quickstart hierboven, en de Programming Faq door

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.