Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Access 2000] rapport : pdf invoegen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer in Acces een rapportage met pdf bestanden te maken. Ik krijg alleen een pictogrammetje te zien. het lukt wel met "jpg"bestanden of "word"bestanden. moet ik iets installeren of kan het gewoon niet. ik heb het ook met "word"bestanden geprobeerd, maar dan krijg je alleen de eerste pagina en niet de volgpagina's.

Groeten
ikweetnie

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoebedoelje? Wat probeer je precies te doen en hoe heb je het nu ingericht? Een rapportage die een lijst bestandsnamen bevat lijkt me triviaal (zeg ik terwijl ik sinds het migreren van een Access 95 'applicatie' naar Acces 97 niets zinnigs gedaan heb met Access).

Access 2000 is erg lang geleden voor de meesten van ons (voor zover ze Access gebruiken dan) en je beschrijving is wat kort door de bocht. Ik kan dus heel goed snappen dat er niet veel / snelle reacties komen. Het is altijd maar zeker bij zoiets dus zaak om volledig te zijn v.w.b. de situatiebeschrijving en de beschrijving van hoe en wat je hebt geprobeerd om het aan de praat te krijgen :)

Welkom trouwens!

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 05-03-2009 12:31 . Reden: Er zit een s in Welkom trouwens! ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

zoals F_J_K al vermeldt is het niet erg duidelijk wat je nu precies wilt. lees misschien nog eens onze faq en het algemeen beleid door voor de samenstelling van een goede openingspost, en de regels ivm schoppen/kicken van een topic.

Als je een heel rapport naar pdf wil omzetten, dan is de betere oplossing misschien dit gewoon naar een pdfprinter te sturen. Voor het toevoegen van inhoud die zich in een pdfbestand bevindt zal je eerst iets moeten vinden om die inhoud mee uit te lezen. Om hele pdfbestanden in het rapport op te nemen, kan je van de bestandsnamen uit F_J_K's oplossing linkjes maken.