Toon posts:

Sony Vaio: Dubbele lampen: mooi of verkoopONZIN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik overweeg een Sony Vaio (FW) te kopen, alleen ik zit te denken, die Double Lamp Technology, is dat nou niet gewoon onzin en een verkooppraatje? Ik bedoel wat heb je er nou precies aan? Is het echt 300€ meer waard?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:09
300 euro is wel erg veel. Het hangt van je gebruik af, voor de meesten is een enkele lamp ook wel voldoende. Maar ik merk wel dat mijn laptop 1 lamp heeft. Nu hecjt ik er weinig waarde aan, maar ik kan me voorstellend at wanneer je foto's bewerkt je toch wel wat betere kwaliteit eist.

Verder weet ik niet hoe het zit met led verlichting. Wellicht dat dat het probleem ook oplost (waar ik me wel iets bij kan voorstellen). Volgens mij heeft oa de nieuwe Dell Studio (XPS) led verlichting.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:18
Die dual-lamp FW sony's hebben ook gelijk een Full HD scherm (1920*1080) ipv 1600*900 en ze zijn sneller, dus je betaald die €300 niet alleen voor het lampje. Als je ze beide naast elkaar ziet zie je het wel duidelijk. Die dual lamp variant is veel voller van kleur.

Of dat de moeite waard is moet je natuurlijk zelf beslissen. Als je het nooit gezien heb weet je iig niet wat je mist :P

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Ik heb meerdere modellen met een dubbele backlight gezien, maar het ziet er naar mijn mening iets beter uit. Niet wereldschokkend en in mijn beleving niet €300,- waard.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.