mijn TP-linkWA501G wil maar geen internet ontvangen.
Ik heb een de volgende opstelling
'MODEM' -draad-> 'Sweex LW050v2' -draadloos-> 'TP_linkWA501G' -draad-> PC
op de Sweex LW050v2 heb ik gewoon internet.
nu wil ik de TP_linkWA501G zo instellen dat hij het signaal opvangt en met een kabel naar mijn pc stuurt.
daarvoor heb ik alles geprobeerd. de TP_linkWA501G ingesteld als Client, repeater en bridge.
de zowel Sweex LW050v2 als TP_linkWA501G hebben dezelfde:
SSID
WEB code
channel
volgende beide apparaten zien ze elkaar ook gewoon en krijgt de TP_link een goed signaal van de Sweex binnen. maar internet wil gewoon niet lukken.
overigens werkt de volgende instellingen ook niet (draadloos naar mijn pc) door middel van een repeater.
'MODEM' -draad-> 'Sweex LW050v2' -draadloos-> 'TP_linkWA501G' -draadloos-> PC
wat ik dus eigenlijk wil is dat de 'TP_linkWA501G' als een normale draadloze netwerk adapter werkt, wat volgens de handleiding zou moeten kunnen.
Ik heb een de volgende opstelling
'MODEM' -draad-> 'Sweex LW050v2' -draadloos-> 'TP_linkWA501G' -draad-> PC
op de Sweex LW050v2 heb ik gewoon internet.
nu wil ik de TP_linkWA501G zo instellen dat hij het signaal opvangt en met een kabel naar mijn pc stuurt.
daarvoor heb ik alles geprobeerd. de TP_linkWA501G ingesteld als Client, repeater en bridge.
de zowel Sweex LW050v2 als TP_linkWA501G hebben dezelfde:
SSID
WEB code
channel
volgende beide apparaten zien ze elkaar ook gewoon en krijgt de TP_link een goed signaal van de Sweex binnen. maar internet wil gewoon niet lukken.
overigens werkt de volgende instellingen ook niet (draadloos naar mijn pc) door middel van een repeater.
'MODEM' -draad-> 'Sweex LW050v2' -draadloos-> 'TP_linkWA501G' -draadloos-> PC
wat ik dus eigenlijk wil is dat de 'TP_linkWA501G' als een normale draadloze netwerk adapter werkt, wat volgens de handleiding zou moeten kunnen.