Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Oeh oeh die 100 docenten merk je wel.
daarbij; je mag er vanuit gaan dat ze het zelf ook kunnen als het moet. Het zijn tenslotte docenten.
daarbij; je mag er vanuit gaan dat ze het zelf ook kunnen als het moet. Het zijn tenslotte docenten.
Die reactie eronder vind ik ook geniaal:
"Het brood dat op de bakkersopleiding wordt gebakken, zou niet opgegeten mogen worden. Dit zou immers oneerlijke concurentie zijn voor de warme bakker..."
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!
De taarten bij het bakkersopleiding centrum (welke gewoon een winkeltje heeft, dat moet nl ook geleerd worden, verkopen!) zijn ook van dusdanige prijs dat een echte bakker er niet tegen opkan. Ach zolang het kleine schaal is lijkt me er niets ergs aan.unclero schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:09:
Die reactie eronder vind ik ook geniaal:
"Het brood dat op de bakkersopleiding wordt gebakken, zou niet opgegeten mogen worden. Dit zou immers oneerlijke concurentie zijn voor de warme bakker..."
Als we zo gaan redeneren kan je over van alles wel gaan klagen, zo krijg ik korting bij de Philips Store op Philips producten, mag dat dan ook niet?
Dan mag ik ook geen familieleden meer helpen met hun computers. Dit is immers oneerlijke concurrentie tegenover computerwinkels.
In sommige gevallen zou dat helemaal niet zo gek zijn, laat die computerwinkels maar mensen helpen die stug bij windows 98 blijven.
In sommige gevallen zou dat helemaal niet zo gek zijn, laat die computerwinkels maar mensen helpen die stug bij windows 98 blijven.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Leg het hele forum dan ook maar plat, want wij zijn toch behoorlijke concurentie voor consultants
.
Kom op zeg zolang een school geen veredelde garage wordt maar gewoon de praktijk in hun lessen trekken is denk ik iedereen erbij gebaad.
Als dit niet meer mag gaat de bovag dadelijk klagen dat de opleiding geen goede monteurs afleverd want die hebben alleen maar aan oude kadetten gesleuteld omdat de school niets beters kon betalen als oefenmateriaal/
Kom op zeg zolang een school geen veredelde garage wordt maar gewoon de praktijk in hun lessen trekken is denk ik iedereen erbij gebaad.
Als dit niet meer mag gaat de bovag dadelijk klagen dat de opleiding geen goede monteurs afleverd want die hebben alleen maar aan oude kadetten gesleuteld omdat de school niets beters kon betalen als oefenmateriaal/
Nee, een leraar autotechniek die z'n auto bij de garage laat/ophaalt is lekker;
'Hey, hoe heb je de keuze gemaakt hoe je die uitlaat ging lassen ? Heb je daarbij uitgerekend hoeveel lasdraad je daarvoor nodig hebt ? Had je wel je lasschort aan ? En die lamp. Had je wel gecontroleerd of je het voorgeschreven wattage hebt gebruikt ? Had je de accupolen wel losgehaald voor je met de elektronica aan het werk ging ? '
'Hey, hoe heb je de keuze gemaakt hoe je die uitlaat ging lassen ? Heb je daarbij uitgerekend hoeveel lasdraad je daarvoor nodig hebt ? Had je wel je lasschort aan ? En die lamp. Had je wel gecontroleerd of je het voorgeschreven wattage hebt gebruikt ? Had je de accupolen wel losgehaald voor je met de elektronica aan het werk ging ? '
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Omg, wat een ontzettende zielig gedoe van Bovag zeg. Mij ga je echt niet wijsmaken dat die leerlingen zorgen voor minder werk in echte garage's. Hun praktijkuren zijn ook maar beperkt en daarnaast moet je het werk wat ze gedaan hebben nog altijd controleren.
Ik vind het ontzettend oneerlijk dat personeel van een vliegtuigmaatschappij voor zo weinig mag vliegen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
tjonge tjonge , ze moeten weer effe van zich laten horen , nou nou het zou verboden moeten worden
die paar mensen, net of een leraar het zelf niet kan thuis, het is alleen makkelijk dat je bij autotechniek een brug hebt , maar alle gekheid op een stokje het was wel goed geweest als de leraren het zelf deden
die paar mensen, net of een leraar het zelf niet kan thuis, het is alleen makkelijk dat je bij autotechniek een brug hebt , maar alle gekheid op een stokje het was wel goed geweest als de leraren het zelf deden
Pagina: 1