"Aantal reacties" verkeerd berekend?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:18
Ik weet niet of dit ooit is aangekaart en expres zo is maar het leek me nogal vreemd dus ik kaart het maar even aan.

Vandaag bekeek ik het profiel van iemand die een niet al te inteligente reactie (fanboy++ gehalte of betaald forum reclame dacht ik) op een frontpage artikel had geplaatst en toen viel mij zijn hoge gemiddelde reacties per dag op.

Dat bleek deels te komen doordat dit lid pas 2 dagen lid is.

De andere reden dat hij zo'n hoge teller had was dat hij nogal veel reacties in v&a had staan en die werden geteld als reacties voor de "Aantal reacties" teller.

Het lijkt mij dat reacties op advertenties etc. die in feite hoogst waarschijnlijk niets hebben bijgedragen aan t.net niet thuis horen in die teller, dus ik vroeg me af of dat een foutje was of dat het echt zo hoort te zijn....

Alvast bedankt voor de informatie.

offtopic:
In het linux forum hadden we het er laatst over dat Red Hat nooit iets meer heeft los gelaten over de hack afgelopen zomer, misschien kan een tweakers.net redacteur wat informatie uit ze los krijgen en er een artikeltje aan wijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Tja, de reactieteller telt ook reacties op nieuws die op -1 staan en die dus ook niet zoveel bijdragen... Waar leg je de grens? En is het zo erg dat iemand een hoog gemiddelde heeft?

Als niet de teller maar het gedrag van de poster je echt dwars zit, dan kan je beter een topicje in Schop een Modje aanmaken. Je offtopic is het enige waar de redactie qualitate qua wat mee kan, maar 'de hack' zegt me niks. Als je een artikeltje wil, kan je dat dan in de nieuwssubmit gooien en iets meer info geven? Da's de normale gang van zaken voor info die volgens jou een stuk waard is :)

Het meetellen van reacties in de verschillende forumonderdelen is in elk geval geen voer voor Geachte Redactie. Wellicht dat hier in Lieve Adjes meer discussie over mogelijk is, dus ik schuif het topic even daarheen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:18
Sorry voor de post in het verkeerde forum...

Heel erg dwars zit het me niet, het viel me op en ik dacht dat ik misschien een foutje had gevonden...

(Overigens normale forumposts tellen juist helemaal niet mee)

Ik ga dat artikel in de nieuwssubmit gooien...