Op maandag 05 maart 2001 13:18 schreef Femme het volgende:
Niet al te ingrijpende verandering zou ik eventueel een dezer dagen kunnen invoeren. Ligt eraan wat jullie willen

.
Wat wij willen?
Status, macht, erkenning, hoog aanzien, flitsende MoLiCe Squad-cars, een eigen forum...
Sorry, ik was even aan het doordraaien (zal de leeftijd wel zijn)
Anywayz, mischien kun je een clubje welwillende meedenkende inzichtvolle modders om je heen vergaren en een vorm van discussie gaan starten.
Wij (de MoLiCe) zijn vast wel in staat om een aantal goede ideeën te lanceren, waar het ons om gaat is een paar richtlijnen van jullie kant, ergo: als jullie het kader kunnen scheppen waarbinnen één en ander uitgevoerd moet worden, kunnen wij wel wat gaan bedenken.
Kortom: geef aan welke richting we op moeten, waar we rekening mee moeten houden (eventueel aangevuld met zaken die jij absoluut niet ziet zitten) en dan gooien we wel een balletje op.
Probleem daarbij is hoe we die informatie gaan uitwisselen? We kunnen op TMF wel een topic starten, maar dan gaat de gemiddelde blaataap (met alle respect) weer een partij bagger posten en verzand de discussie wederom in niets, zonde van de tijd.
Kan er wellicht iets exclusiefs gestart worden op GoT? Een topic met selectieve toegang wellicht?
We horen het graag...
*wijsheid komt met de jaren, sinds mijn 35e denk ik ineens een nivo hoger :)*
edit:
*maar de typo's worden niet minder*

(c) 2001 by Jaymz